!!! Bölüm değil, öylesine yazıyorum, arasıra atarım böyle şeyler isterseniz. !!!
Yatakta yatıyor, tavana bakıyordu. Bir yandan soğuk göz yaşları saçlarının arasından akarken burnu tıkandığı için, ağızından nefes alıyor, çok ses yapıyordu. Başında sızlayan ağrı ve kendine hakim olamadığı için elindeki peçete ile sık sık burnunu sildi. Yüzüstü yatmış, dizlerini birazcık kendine çekmişti. Elleri karnının üzerinde kulağında kulaklık vardı, küçükken hayranı olduğu filmin şarkısı "Rosyln" çalıyordu, sadece üzgün olduğunda bu şarkıyı açardı.
İlk ağladığında kendini tutamaz yastığı sıkar, hıçkırır ve çenesi titrerdi. Bir-iki dakika sonra bu tavana bakan duygusuz bir surata bürünüyordu.
Bir ilaç ve gözyaşları daha kurumamışken dalınan uykudan daha iyi gelen bir sevgilisi vardı, Dabi. Onun ağladığını görmeye gelemez, kendi sorunları umrunda değilken sadece ona odaklanırdı.
Isabella kulaklığı çıkardı, yatakta kenara döndü, bacaklarını içine doğru çekti, cenin pozisyonundaydı. Hiçbir şey duymuyor, gözlerini kapattı. Bir-iki dakika sonra belinden karnına inen sıcak eller uykulu, şişmiş gözlerinin yerinden açılmasına sebep oldu. Sevgilisi yatakta yatan Isabella'yı görmüştü, arkasından büyük ve sıcak kolları ile belinden sarıldı. Saçlarını yavaşca ensesine nazik elleri ile topladı, böylelikle boynundan onu koklayabilecekti, kendi kokusunusu seviyordu, parfümünü değil.
Nefesini boynunda hissederken Isabella, konuştu.
I: Evde olmadığını sanıyordum.
D: Yeni geldim.Arkadan önce burnunu boynuna yaklaştırdı, kokusunu içine çekti. Sıcak ve kuru dudakları ile bir öpücük değdirdi, uzun bir öpücük. Kulağına doğru fısıldadı.
D: Sorun ne bebeğim? Titriyorsun.
I: Göğüsünde sessizce ağlasam, sesini çıkarma. Sadece kollarını sar, olur mu?
Tekrar boynuna sıcak öpücüğünü verdikten sonra;
D: Daha iyi hissedeceksen.
Isabella yavaşça yüzünü Dabi'ye doğru döndü. Dabi onun kızarmış gözlerini görünce daha da endişelendi, derin gözleri Isabella'nın gözlerinin içine bakıyordu. Sıcak elini, buz gibi kurumuş yaşların olduğu yanağına koydu.
D: Sorun ben miyim? Sadece bunu söyle, yalvarırım.
I: Sen değilsin, kimse değil Dabi.Yorgun ve kızarmış gözlerini Dabi'nin safir gözlerine çevirdi, Dabi Isabella'yı alnından nazik ve sıcak bir şekilde öptü.
Kafasını yavaşça göğüsüne yasladı, artık Dabi'nin kokusunu alıyor, sakinleşiyordu. Dabi sıcak ellerini saçlarının arasında gezdirdi, saçlarını öptü. Isabella hıçkırdı ve tekrar, tekrar. Her hıçkırıkmasında Dabi'nin içi parçalansada bu ona iyi gelecekse razıydı. Bir yandan saçlarını seviyordu. Isabella o saçlarını sevdikçe sakinleşmişti, nefesi artık daha yavaştı. Fısıldadı.
D: Herşey yoluna girecek bebeğim, söz veriyorum. Herşeyi yoluna sokacağım.
Isabella elini erkek arkadaşının göğüsüne koydu, artık sakindi, birbirlerine ilaç gibiydiler.
I: Seni seviyorum.
D: Bende seni seviyorum bebeğim.
I: Ve teşekkür-
D: Şşş, geçti artık.Isabella göğüsünden ayrılarak oturur pozisyona gelmiş, erkek arkadaşına bakıyordu. Dabi'de ona ayak uydurdu, kalktı, Isabella kollarını onun sıcak beline doladı, sarılmak istiyordu.
Dabi onu tuttu, pozisyonunu düzeltti, sırtını duvara dayadı, kollarında Isabella vardı, rahat ettiğinden emin oldu.
I: Artık daha iyiyim.
D: Bende bebeğim.__________________________________
Seveceğinizi düşünüyorum, böyle romantik sahneleri seviyorsunuz.
<3Hepinizi çok seviyorum. Yıldıza tıklarsanız çok sevinirim<3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dabi X Okuyucu
ChickLit𝘋: 𝘉𝘦𝘯𝘪 𝘴𝘢𝘢𝘵 4:47'𝘥𝘦𝘬𝘪 𝘨𝘪𝘣𝘪 𝘴𝘦𝘷𝘪𝘺𝘰𝘳 𝘮𝘶𝘴𝘶𝘯 𝘩𝘢𝘭𝘢? 𝘐: 𝘕𝘦? 𝘋: 𝘚𝘢𝘥𝘦𝘤𝘦 𝘤𝘦𝘷𝘢𝘱 𝘷𝘦𝘳 𝘣𝘦𝘣𝘦𝘨̆𝘪𝘮... İlk kitabım, beğeneceğinizi umuyorum. <3