I: Bakugou?
B: Isabella, hey. Orda iyi misin? Seninle konuşmak istiyorum.Isabella yattığı yatakta doğruldu, üzerinde ki ceketi farketti, doğrulurken ceketi üşüdüğü için üzerine çekti. Dabi uyanıktı ve ceketini üzerine çektiğini farketti ve Bakugou ile konuştuğunu.
I: Ben- Yeni uyandım.
B: Direk soracağım. Dışarı çıkmana izin veriyorlar mı? Seni Todoroki ile görmek istiyoruz.
I: Bana kimse emir vermiyor ama sizinle buluşabileceğimi sanmıyorum.
B: Gece ne dersin? Şuan Todoroki'de yanımda, seni duyuyor.
T: Hey, iyi misin? Herşey yolunda mı?
I: Senseilerden gizli mi beni arıyorsunuz ?
T/B: Evet.
I: Ah, herşey yolunda.
B: Isabella, sadece seni görmek istiyoruz, lütfen.
I: Bakugou, daha yeni uyandım. Sana daha sonra haber vereceğim, 1 saat sonra gibi. Şuan kapatmam gerekiyor.
B: Seni bekliyor olacağız.Telefonu kapattı, Dabi hala onu izliyordu. Kafasını Dabi'ye çevirdi.
D: Buluşmak mı istiyor?
I: Evet, Todoroki ile.
D: Gidecek misin?
I: Emin değilim, artık kahraman değilim.Dabi olduğu yerden kalktı, cebinden bir sigara çıkardı ve yaktı. Ağzında sigara ile odanın camını açtı. Isabella'nın yatağının önüne sırtını yatağa yaslayarak oturdu, dumanını üfledi.
D: Onları kandırabilirsin ama senin kötü olmak istediğine inanmam.
I: Çünkü benim hakkımda çok şey biliyorsun ama 2 ayda kararımın değişip değişmediğinden emin değilsin.
D: Hayır, eminim. Buraya bir ajan olmak için geldin.Tekrar sigarayı içine çekti, üfledi. Isabella şaşırmıştı.
I: Sen-
D: Ama ben senin tarafındayım bebeğim.Isabella olduğu yerden kalktı ve yerde oturan Dabi'nin yanına oturdu. Ona bakıyordu. Dabi sigarayı içine çekti, dumanı havaya kuru dudaklarından karıştı. Yavaşça dudaklarından dumanlar çıkarken yüzüne baktı.
D: Arkadaşların ile mi buluşacaksın, gizlice?
I: Yardım edecek misiniz?
D: Emrindeyim.Dabi sigarasını tekrar çekecekken göz kırptı ve dumanı tekrar yukarıya doğru üfledi.
Isabella kolunu şakasına ittirdi, Dabi'nin keyfi yerindeydi.
I: Gece buluşmamız lazım, yoksa yakalanırız.
D: Sahilde gece kimse olmuyor.
I: Biliyorum...Sayende.Gece onu sahilde terk ettiğinde kimse yoktu, tek başınaydı, kimse fark etmedi, sormadı. Ne kadar acı gelsede Isabella sadece gözlerini devirmekle yetindi ama Dabi ne demek istediğini anlamıştı.
D: Bu gece uygun mu?
I: Onlara sormam lazım.Telefonu tekrar eline alacakken Dabi durdurdu.
D: Dışarı çıkalım, orda sor.
I: Tekrar Shigaraki farkederse.
D: Tekrar ağzının payını verirsin.Isabella ayağa kalktı, yataktaki Dabi'nin ceketini aldı ve ona uzattı.
I: Dediğin gibi olsun.
Ceketi Isabella'nın gözlerine bakarken ayağa kalkarak aldı, gözlerinin içine bakarak önünde giydi.
D: Maskeni tak buz kraliçesi.
Isabella söylediğini umursamaz bir suratla yatağın başlığından bandanayı aldı ve kapıdan çıkarken taktı.
Ortak salona gelirken koltukta Hari duruyordu, Isabella'ya sinirli bir şekilde bakıyordu, arkasında Dabi duruyordu, Hari'ye bakmaya başladı. Hari bakışlarını korkarak indirdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dabi X Okuyucu
ChickLit𝘋: 𝘉𝘦𝘯𝘪 𝘴𝘢𝘢𝘵 4:47'𝘥𝘦𝘬𝘪 𝘨𝘪𝘣𝘪 𝘴𝘦𝘷𝘪𝘺𝘰𝘳 𝘮𝘶𝘴𝘶𝘯 𝘩𝘢𝘭𝘢? 𝘐: 𝘕𝘦? 𝘋: 𝘚𝘢𝘥𝘦𝘤𝘦 𝘤𝘦𝘷𝘢𝘱 𝘷𝘦𝘳 𝘣𝘦𝘣𝘦𝘨̆𝘪𝘮... İlk kitabım, beğeneceğinizi umuyorum. <3