Telefonum sabahın 8 'inde deli gibi çalıyordu, en son telefonu aldım ve açtım, arayan Todoroki'ydi.
I: Todoroki mhm noluyor ?
Not : Bu arada " mhm" uykulu bir sesle olduğunu ifade etmek için yazdım, yanlış anlaşılmasın.
Todoroki: Sabah çok erken olduğunu biliyorum ama bugün staj olmayacağını haber vermek istedim.
I: Mesaj atabilirdin?
Todoroki: Sabah telaşı ile görmezsin diye düşündüm, özür dilerim.
Todoroki bazen çok kibar oluyor ve bu bana cidden çok tatlı geliyordu, şapşal.
I: Todo saçmalama, özür dileme, çok şapşalsın.
Todoroki: Anlayamadım.
Ama bazen çok ciddi oluyor ugh.
I: Tatlı anlamında söylemiştim mhm.
Todoroki: Anladım, teşekkür ederim. Kapatayım, sende geri uyu.
I: Hayır dur ! Neden staj iptal oldu ?
Todoroki: Babamın işleri işte. İstersen öğlen vakti şehirde dolaşabiliriz, staj gibi düşün.
I: Evet olabilir mesaj atarım.
Todoroki: Tamamdır, artık uyu.
I: Pekala, görüşürüz.
Geri uyuyacaktım ama uykum kaçmış gibiydi, telefona birden mesaj geldi, bu sefer yazan Dabi'ydi.
8:22
Dabi
Günaydın, hala uyuyorsundur gerçi, bugün staj da dikkatli ol, uyanınca mesaj atarsın.
Anında cevap verdim.
Isabella
Uyanığım, bugün staj iptal oldu ama Shoto ile staj yapacağımız yerde dolaşacağız, ayrıca neden dikkatli ol dedin?
Dabi
Senin tehlikede olmanı istemem.
Isabella
Dabi bir villain saldırısı mı olacak? Bu yüzden mi önceden uyarıyorsun?
Dabi
Kötü Kahramanlar Birliğindekiler ile 1,5 haftadır görüşmüyorum, ayrıca eğer bir villain saldırısı olsaydı o gün orda olmaman için herşeyi yapardım.
Isabella
Ne kadar beni uzak tutmaya çalışsan da başta arkadaşlarım için daha sonra gerçek bir kahraman olmak için orda olurdum.
Dabi
Bunun farkında olmak beni endişendiriyor zaten.
Dabi'nin benimle ilgilendiğine artık emindim, kesin birşeydi.
Isabella
Kendimi koruyabilirim, benim aktarılan olduğumu biliyorsun.
Dabi
Güçlü olduğunu biliyorum, endişelendiğim şey benim yüzümden sana zarar gelmesi.
Isabella
Senden güçlü olduğumu düşünüyorum :d
Dabi
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dabi X Okuyucu
Chick-Lit𝘋: 𝘉𝘦𝘯𝘪 𝘴𝘢𝘢𝘵 4:47'𝘥𝘦𝘬𝘪 𝘨𝘪𝘣𝘪 𝘴𝘦𝘷𝘪𝘺𝘰𝘳 𝘮𝘶𝘴𝘶𝘯 𝘩𝘢𝘭𝘢? 𝘐: 𝘕𝘦? 𝘋: 𝘚𝘢𝘥𝘦𝘤𝘦 𝘤𝘦𝘷𝘢𝘱 𝘷𝘦𝘳 𝘣𝘦𝘣𝘦𝘨̆𝘪𝘮... İlk kitabım, beğeneceğinizi umuyorum. <3