"Hatırlandın mı?" 19/30

2.3K 221 968
                                    

Öncelikle birkaç birşey söylemek istiyorum, biraz açıklama gibi çünkü cidden üzmeye başladı neden bilmiyorum. Kitabın 2. bölümünde Todoroki Isabella'yı sıkıştırmasını "abarttı" diyenler oldu, biliyorum herkes fikrini açıklayabilir, yorumlar bunun için var ama Isabella'nın güveni kırılmıştı, Todoroki onun tek güvendiği kişiydi ve yaptığı hareketini kötü anladı, bu tarz şeyler yaşayan insanlar var, kendini suçlayan, nefret eden, iğrenen. Isabella Todoroki'nin niyetini yanlış anlamış olabilir ama zaten daha sonra çözüldü, sadece bu tarz yorumlar bencilce geliyor. Büyük ihtimalle bu açıklamaya aynı şeyleri söyleyebilirsiniz, üzgünüm.

Ve işte beklediğiniz an! 3 bölümdür! İşte geldi gönlümüzün sultanı, yakışıklımız!

D: O nerde?
K: Koridordun sonundaki odada.

Isabella'nın ağzından devam ediyorum;

Kapım hızla tıklandığında üzerimi çoktan değiştirmiştim. Kapıyı umursamaz bir surat ile açtım. Onu gördüğümde suratımda ki sinir şaşkınlığa dönmüştü, uzun zamandır görmüyordum. Beni gördüğünde yutkundu, o da ne yaptığının farkındaydı. Şaşkın ifademin yerine tekrar ciddi bir hal aldı yüzüm. Hiç değişmemişti, hala gökyüzünü anımsatan gözleri, bana baktığında farklı bakışı, kömür rengi saçları. 2 ay öncesi gibiydi.

D: Konuşmak istiyorum.
I: Konuşacak ne var?
D: İçeriye girmeme izin verecek misin?
I: Benimle ne konuşabilirsin ki?

Dabi daha fazla beklemedi ve kapıyı tutarak içeriye girdi ve kapıyı hızla kapattı, kitledi.

Tek kaşımı kaldırdım ve suratına baktım.

D: Burda olmamam gerekiyordu.
I: Seninde bu odada olmaman gerekiyor.
D: Neden burdasın? Sen bir kahramansın Isabella.

Elini omzuna koyacakken geri çekildim, bana dokunmasına izin vermedim.

I: Artık değil.

D: Bana sakın erkek arkadaşın yüzünden kötüler birliğine katıldığını söyleme.

I: Bu seni ilgilendirmez, benim bir erkek arkadaşım yok.

D: Onun sana hediye ettiği lanet kolyeyi bile çıkarmıyorsun.

I: Sen- Aylar sonra geliyorsun ve dediğin bu mu? Ne? Sen olmayınca başka erkeklerle ilgilenmem zoruna mı gitti? 

D: Ne hakkında konuştuğunu bilmiyorsun.

Kapı sertçe vuruldu.

S: İkiniz ordan çıkacak mısınız? Yoksa ikinizede işkencemi edeyim?

Kapının kilidini açtım ve Shigaraki önümde duruyordu, ikimizin arasında bir ilişkisi olduğunu düşünsede umursamadı.

S: Artık sorulara geçebiliriz.
I: Nasıl istersen.

Barın içki masasındaki uzun sandelyelerden birine oturdum, portal yapabilen, bardakları kurulayan adam arka duruyor, tezgahına yaslanıyordum. Önümde Shigaraki, Dabi ve birçok kötü beni sorgulamak için duruyordu.

S: Neden kahraman olmaktan vazgeçtin?

I: Bunun Bakugou'yu kurtarmak için yaptığımı düşünüyorsan yanılıyorsun, elime bir fırsat geçtiğimde kullanmaktan çekinmem.

S: Nomuların yerini nasıl buldun.

I: Bulmadım, yalan söyledim.

S: Seni- Sana nasıl inanayım?

I: Bana inanmak için sebebin yok ama buradaki adamlarından daha iyi olduğumu zamanla anlayacaksın.

S: Gücünü anlat.

Dabi X OkuyucuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin