Uzun süredir bölüm atmıyorum, üzgünüm. Medyadaki şarkıyı açmayı unutmayın, iyi okumalar!
Yorum atarsanız sevinirim.
Alya ve Daichi gülerek mutfak masasına oturdular, karşılarında Bella, bir yanında Dabi bir yanında Bakugou duruyordu.
A: Evet?
I: Bize ne zaman yemekten önce gizlice odada öpüştüğünüzü söyleyecektiniz?
A: Anlayamadım?
Daichi: Ov..
B: Ne zaman söyleyecektiniz Daichi?
A: Ben-
Dabi: Daichi'den açıklama bekliyorum, Alya'dan değil.
I: Çocuğun üstüne gelmeyi kes. Biriniz açıklasın.
A: Daichi beni öptü.
Daichi: Ne?
Isabella, Bakugou ve Dabi şaşırmıştı. Dabi sinirlenmişti, çünkü kızına herşeyden çok değer veriyordu.
Dabi: Ne yaptın sen?!
Dabi Daichi'nin üzerine yürüyecekken Bella'nın yanından geçecekti, Bella elini önüne dur anlamında uzattı ve Dabi ona bakıp durdu. Alya çok stresli duruyordu. Daichi'nin yüzüne bakamıyordu, yere bakıyordu.
I: Alya bu doğru mu?
Alya annesine baktı, nefesinin hızlı olduğu açıktı. Yüzü kızarmıştı, Bella bir şeyler sezmişti.
A: Şey- Ben... Üzgünüm.
Alya hızla olduğu yerden kalkıp yukarıya koşmaya başladı. Daichi sadece baka kalmıştı.
baka daichi aynen
Dabi Daichi'ye sinirle bakıyordu.
D: Ben Alya'ya bakacağım ama eğer Alya'nın dediği gibiyse...Seninle işim var Daichi.
Dabi sinirle mutfaktan çıktı ve Alya için yukarıya çıkmaya başladı. Bella iç çekti, ne olduğunu anlıyordu. Bakugou kendini zor sakin tutuyordu, kolları bağlıydı, olanı bekliyordu.
B: Ee? Daichi? Anlat artık şu-
I: Daichi bana yukarda ne olduğunu anlat lütfen, aranız da ne var?
D: Biz... Bir şey yok, bizim aramızda bir şey yok, hiçbir şey.
Daichi şaşkındı, kekelemişti. Ayağa kalktı ve mutfaktan çıktı, evden çıkmak için kapıya ilerliyordu.
Bakugou arkasından ona kızmak için gidecekken Isabella onu durdurdu.
I: Şuan gitmen iyi deği-
B: Ne yaptığını görmüyor musun?!
I: Alya yalan söylüyor, onları gördüm. Sadece korkuyor, Daichi şuan masum.
B: Ugh. Pekala, eve gideceğim, sakince.
I: Daichi'nin üstüne gitme. Ben Alya ile konuşacağım, haber veririm.
B: Tamamdır.
Bakugou evden çıkıp gitti. Bella Alya'ya bakmak zorundaydı.
Alya'nın odasına ilerledi. Merdivenlerden yukarıya çıktı ve Alya'nın odasına geldi. Kapı aralıydı. İçeriye girdi. Dabi Alya'ya sarılmıştı, Alya ağlıyordu. Dabi Isabella'ya baktı.
B: Dabi bizi biraz yalnız bırakabilir misin?
D: Şuan konuşmak için iyi deg-
B: Çık odadan.Dabi yavaşça Alya'dan ayrıldı, Alya iyi olduğunu belli etmek için babasına kafasını salladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dabi X Okuyucu
ChickLit𝘋: 𝘉𝘦𝘯𝘪 𝘴𝘢𝘢𝘵 4:47'𝘥𝘦𝘬𝘪 𝘨𝘪𝘣𝘪 𝘴𝘦𝘷𝘪𝘺𝘰𝘳 𝘮𝘶𝘴𝘶𝘯 𝘩𝘢𝘭𝘢? 𝘐: 𝘕𝘦? 𝘋: 𝘚𝘢𝘥𝘦𝘤𝘦 𝘤𝘦𝘷𝘢𝘱 𝘷𝘦𝘳 𝘣𝘦𝘣𝘦𝘨̆𝘪𝘮... İlk kitabım, beğeneceğinizi umuyorum. <3