!!! Öncelikle bir discord sunucusu yaptım ve gelmek ister misiniz diye soracaktım, eğer gelmek isterseniz bana özelden yazabilirsiniz, iyi okumalar<3 !!!
Multimedya'daki şarkıyı dinlemeyi unutmayın 🦋 O şarkı bu bölüme özel.
___________________________________
D: Bebeğim?
I: Senseiler ile konuşmam iyi geçti, bir arkadaşımın zihin kontrolü altındaydım, sadece kafamdan konuşabiliyordum.
D: Şuan iyi misin?
I: Evet, ne anlattığımı biliyorum, sen? Kahvaltı yaptın mı?
D: Ah, hayır. Gelince yaparız, beraber. Ne dersin?
I: Tamam, annemlere uğrayacağım, gelince anlatırım.
D: Tamam bebeğim.Isabella'dan;
Dabi ile konuşurken eve gelmiştim, sıra annemlerdeydi. Kapıyı tıkladım, hala heyecan vardı, çünkü annemlerin tepkisi resmi olamayacaktı.
G/A: Aa, güzelim. Hoşgeldin.
I: Hoşbuldum anne.Eve girdim, üvey annem ve gerçek annem koltuğa geçtiler, karşılarında dikiliyordum, önce kıyafetleri almak daha mantıklı geldi.
I: 5 dakika sonra geliyorum.
Yukarıya çıktım, özlediğim odama. Birkaç kıyafet aldım, birkaç bakım eşyası ve arasıra çizdiğim eskiz defteri, kalemler, sırt çantasına koydum, merakla bekleyen annemlerin yanına geldim. Karşılarına oturdum.
Ü/A: Isabella, biliyorsun seninle bu görevin için gurur duyuyoruz.
I: Teşekkür ederim anne, size erkek arkadaşımdan bahsetmem gerek.
G/A ve Ü/A : Dinliyoruz tatlım.I: Yaklaşık 3 ay önce biri oğlanla tanıştım, Dabi, adı bu. Size bahsetmeye korkmuştum çünkü kendine villain olduğunu söylüyordu ama değildi, sadece üye, kayıtlı veya kayıtsız bir suçu yok. O bana hiç hissetmediğim bir çok duyguyu hissettirdi, sevgiyi hissettirdi. O gece ağlayarak evden çıktığımda onunlaydım, bana hiçbir zaman iznim olmadan dokunmadı, her hareketinde benim tepkimi gözledi. Benim için bıçağın önüne atladı ve karnı yaralandı. Onu kaybetmekten çok korktum çünkü bu bir kere oldu, onu seviyorum, onunda beni sevdiğinden eminim, bana güvenin. Sadece mutluluğumu ve güvende olmamı istiyor, Kahraman olmamı. Şuan onun yanında olmam gerekiyor, bana ihtiyacı var.
Annemlere baktığımda ikisininde gözleri dolmuştu, onlara şaşkın bir şekilde bakıyordum.
G/A: Bella, ben sana güveniyorum ve Dabi eğer anlattığın gibi biriyse sana zarar vermeyeceğini biliyorum.
I: Size hikayenin tamamını anlatmadım ama zamanım yok, beni bekliyor. Sizinle bir akşam tanıştıracağım.
Ü/A: Kızım, yanlış birşey yapmadığını biliyorum, kalbinin sesini dinle, eğer o kötü olsaydı bunu göreceğinide biliyorum, sana güveniyorum.
I: İkinizede teşekkür ederim. Artık gitmeliyim.
Ikisiylede vedalaştım ve Dabi'nin dairesine doğru sırtımdaki çanta ile yürüyordum, daireye geldim ve bağırış sesleri vardı. Kapıyı anahtarım ile yavaşça açtım. Hawks ve Dabi tartışıyordu. Dabi ayakta ve arkası kapıya dönüktü, beni görmüyordu. Hawsk geldiğimi gördü ama sesini çıkarmadı.
3. Kişi tarafından;
H: Onu tutuklayabilirler.
D: Bilmediğimi mi sanıyorsun? Bir kere gittim ve ilk defa aşık olduğum kadının hayatını mahvettim, güvenini kaybettim, bana her seni seviyorum dediğinde "beni bırakma" diyor, ne kadar canının yandığının farkında değilsin, canımın yandığının ve bana tekrar onu bırakmam gerektiğini mi söylüyorsun Hawks? Dinle, senin siktiğim nasihatlerin umrumda değil, bir daha onu yalnız bırakmayacağım. Eğer tekrar bu konuyu açarsan mahvolan bu sefer senin yüzün olacak.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dabi X Okuyucu
ChickLit𝘋: 𝘉𝘦𝘯𝘪 𝘴𝘢𝘢𝘵 4:47'𝘥𝘦𝘬𝘪 𝘨𝘪𝘣𝘪 𝘴𝘦𝘷𝘪𝘺𝘰𝘳 𝘮𝘶𝘴𝘶𝘯 𝘩𝘢𝘭𝘢? 𝘐: 𝘕𝘦? 𝘋: 𝘚𝘢𝘥𝘦𝘤𝘦 𝘤𝘦𝘷𝘢𝘱 𝘷𝘦𝘳 𝘣𝘦𝘣𝘦𝘨̆𝘪𝘮... İlk kitabım, beğeneceğinizi umuyorum. <3