Özel Bölüm: İyiki Varsın 10/10 Final.

496 38 91
                                    

Hoşgeldiniz, iyi okumalar. Şarkıyı açmayı unutmayın. Geç attığım için üzgünüm.

Arabaya binip davete gittiğimizde kapıda bir sürü gazeteci ve kameralar vardı, kapıya giden kırmızı halı ve bir sürü insan.

Dabi'nin gergin olduğunu farkettim. Elini tuttum, bakışları bana döndü.

B: Gerileceğin bir şey yok tatlım.
D: Seninle olduğum için çok şanslıyım Bella.

Elimi sıcak dudaklarıyla öptü.

D: Hadi yapalım şunu.

Birlikte halıda yürürken bir sürü flaş ışığına maruz kalıyorduk ama umurumuzda değildi. Onun elini tutmak bana yetiyordu, elbette alışıktım ama bu onunla çıktığım ilk kamera önüydü. O hislerini kolayca kamufle edebiliyordu ama yine de üzerindeki stresi hissediyordum. Halıyı yürüyüp girişte çektireceğimiz fotoğrafa geldik, derin nefesini hissediyordum. Elimi koluna uzattım ve sıvazladım. Ona gülümsedim, bana geri bir gülümseme verdi. Elini belime koydu ve bana baktı, ben ise kameraya bakıyordum. Fotoğraf böyle çıkmıştı, takdir edilecek şekilde.

Çekimlerden sonra elini tutarak masamıza gittik, açık havada verilen bir yemekti.

D: Sence iyi miydim?
B: Dalga mı geçiyorsun? Tabii kide iyiydin.

Masamıza ilerlerken aklıma gelmemişti, tabiki beni Katsuki ile aynı masaya koyacaklardı ve onun getireceği kişi ile. Dabi'ye gülümserken kafamı masaya çevirdim ve o manzara ile karşılaştım. Katsuki ve Hori? ( Önceki bölümlerde sinir olduğumuz ve Dabi ile yakın olmaya çalışan kadın.) Beni bu kadın için mi satmıştı. Dabi bunu görünce nasıl tepki vereceğimi tahmin etti ve elini belime koydu. Tepki vermeden masaya geçtik.

K: Hoşgeldin Bella.
B: Hoşbuldum.

Masada Todoroki ve karısı da vardı. Hala birliktelerdi. Belkide aralarındaki bu konuyu çözmüşlerdi. Todoroki nasıl olduğumu sordu ve biraz sohbet ettik. Hori arasıra Dabi'ye bakıyordu. Dabi bakışlarını kaçırıyor ve sadece önünde ki boş tabağa ve gelenlere bakıyordu. İkisininde bakışları gözüme batıyordu. Ona döndüm.

B: Sorun ne bebeğim?
D: Ne sorunu hayatım?

Elim gömleğinin düğmelerine gitti, önü bir iki düğme açık olan gömleğini ilikler gibi oynadım.

B: Gerginsin.
D: Sadece heyecan.

Gözlerine baktım, yalandı. Öğrenecektim ama şimdi değildi. Yemekler geldi, konuşmalar yapıldı. Artık müziklerin çaldığı ve insanların içmeye başladığı yere gelmiştik. Katsuki sürekli bana bakıyordu. Dabi ayağa kalktı, Hori direkt ona baktı.

D: Dans edelim mi?

Kafamı salladım.

Elini uzattı ve nazikçe tuttu. Birlikte dans ettikleri o ortaya geldik. Sıcak elini belime doladı, sakin bir danstı. Sallanıyorduk. Ben kafamı onun göğüsüne koydum, ellerim boynuna dolanıyordu. Düşünüyordum, onu geren şeyi ama Hori'den başka cevap yoktu.

Kameralar bizi çekiyor, haberler yazıyordu. Bir ara kafamı kaldırdım ve Dabi'ye baktım. Dudağınım kenarı ile gülümsedi. Uzandım ve dudağına öpücük verdim ama o çekilmek istemedi. Uzun bir öpücüktü bu. Çekmeleri için yeterince uzun. Şarkı bitti, artık lavaboya gitmem lazımdı.

B: Lavaboya gideceğim.
D: Eşlik edeyim.
B: Herkesin ortasında mı?
D: Ne farkeder, Alya kendi kendine olmadı.

Bir kahkaha attım ve yürümeye başladım. Kapısına geldiğimizde yine o centilmen hareketlerini yapıyordu. Arka taraflarda sessiz bir tuvaletti.

Dabi X OkuyucuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin