Selam! Bayadır yoktum. Nasılsınız? Biraz sohbet etmek istediğim için soruyorum, eğer bir sorun varsa yazın konuşalım!
İyi okumalar! Ve medyadaki şarkıyı açmayı unutmayın!
______________________
Derin bir nefes aldı ve kapıyı tıkladı ve kapıyı açtı.
D: Alya, konuşabilir miyiz?
Alya odasında sinirle gözleri kızarmış şekilde yatağında oturuyordu. Dabi odanın kapısı kapattı ve ona yaklaştı, otururken elleri ile yüzünü kapatıyordu. Dabi onun önünde diz çöktü, konuşmak istiyordu.
D: Bebeğim...
A: Bunca zamandır neredeydin?
D: Alya...Bana ne kadar kızacağını biliyorum, ne kadar kızmak istediğini. Sadece dinlemeni istiyorum.
A: Ne anlatacaksın? Beni nasıl bırakıp gittiğini mi?!
D: Seni bunca zaman yalnız bırakmak istemezdim ama baban korkağın teki Alya.
A: Ne? Benden mi korktun?
D: Hayır, babam gibi olmaktan korktum. İyi bir baba olacağımı düşünmedim, annen ne kadar bana her zaman iyi bir baba olacağımı söylese de. Benden korkarsın diye düşündüm, bu lanet yaralarımdan.
A: Senden korkmazdım, asla yargılamazdım, seni kabul ederdim! Sürekli senin hayalini kurdum! Gelip bana sarıldığını, benimle özgünlüğümü geliştirdiğini, saçlarımı okşadığını ama beni bırakıp gittiğini bilmiyordum!
D: Özür dilerim, geçmişim peşimi bırakmadı. Asla kafamdakileri susturamadım. İkimizde gençtik, annende bende.
A: Ben yaptığınız küçük bir hata mıyım yani?
D: Ne...? Hayır! B-ben bunu söylemekten nefret ediyorum ama Isabella'nın bir kızı olduğunu sen 2 yaşındayken ögrendim. Başta başka birindendir diye düşündüm ama benden sonra başka biriyle olmasının zor olduğunu biliyordum, lanet olsun ki farkındaydım ama sen bir hata değilsin Alya, ne kadar planlı yapmasakta başımıza gelen en güzel şeysin.
A: Öyle miyim?
Dabi Alya'nın yüzünü avuçlarında tutuyordu.
D: Öylesin bebeğim, yemin ederim. Kimsenin sana zarar vermesine izin vermem.
A: Ama sen verdin.
D: Biliyorum, bu aileye zarar verdim. Benden nefret ediyor, bende kendimden ediyorum.
A: Onu hala istiyorsun.
D: Ondan hiç vazgeçmedim, sadece 16 yıl süren bir ayrılık ama o benden vazgeçti, kim olsa yapardı.
A: Onu seviyor musun?
D: Ona deliler gibi aşığım, 20 yaşımdan beri böyle ama sanada aşığım bebeğim, sen benim sahip olduğum en güzel şeysin, annenle birlikte.
A: Annemle barışmak istiyorsun.
D: İstiyorum ama sen beni affettin mi bebeğim?
A: .......Affettim, bunu yapmayı hiç düşünmedim ama evet, affettim.
Alya'nın gözlerinden yaşlar süzüldü. Dabi ona anında sarıldı.
D: Seni seviyorum tatlım, bir daha seni terk etmeyeceğim, hayatımın üzerine yemin ederim.
A: Bende seni seviyorum baba.<3
i love you so..
...please let me go.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dabi X Okuyucu
ChickLit𝘋: 𝘉𝘦𝘯𝘪 𝘴𝘢𝘢𝘵 4:47'𝘥𝘦𝘬𝘪 𝘨𝘪𝘣𝘪 𝘴𝘦𝘷𝘪𝘺𝘰𝘳 𝘮𝘶𝘴𝘶𝘯 𝘩𝘢𝘭𝘢? 𝘐: 𝘕𝘦? 𝘋: 𝘚𝘢𝘥𝘦𝘤𝘦 𝘤𝘦𝘷𝘢𝘱 𝘷𝘦𝘳 𝘣𝘦𝘣𝘦𝘨̆𝘪𝘮... İlk kitabım, beğeneceğinizi umuyorum. <3