Medyadaki şarkıyı açmayı unutmayın, iyi okumalar!
Bu bölüm Dabi'ye daha nazik olursanız sevinirim.
Saç modeli ve ayakkabı:
_____________________________Bella umursamaz bir tavırla gözlerine baktı, onu uyarıyordu ama hoşunada gidiyordu, gülümsedi. Kapıya doğru ilerlemeye başladı.
B: Gelmiyor musun?
D: Memnuniyetle kraliçem.Dabi arkasından ilerledi ve birlikte Dabi'nin arabasına bindiler ve davet yerine gitmeye başladılar, diğerleri ile orada buluşacaklardı.
Geldiklerinde kapıda buluştular. Todoroki ve Bakugou'nun yüzünde memnunsuz bir ifade ile arabadan inen Dabi'ye bakıyorlardı. Misa kocasının yanında daha önce görmediği bu adama dikkatle bakıyordu.
Dabi ve Bella arabadan indi ve yanlarına yürümeye başladılar, çift olarak gidiyorlardı.
B: Çiftimize bakın.
T: Bakugou saçmalamayı kes.
I: İçeriye girmeyecek miyiz?
T: Hepimiz burdaysak?
B: Fazlayız bile.
I: Bakugou.
B: Gelmek zorunda değildi.Dabi gözlerini devirdi.
I: Zorunda değildi ama gelmesini ben istedim.
T: Tartışmayalım, bugün önemli bir görev için burdayız.
B: Alacağımız 3 tane dosya.
M: Önemli 3 dosya.
D: Dosyalarda ne var?
I: Sana dün gece anlatmıştım, dosyalar devletin ama olmaması gereken kişilerin elinde.
T: Şimdilik.
M: Sizinle tanışmadım, ben Misa, memnun oldum.
Misa elini Dabi'ye uzattı, Todoroki şaşırdı ama Misa'nın herkese karşı nazik bir tavrı vardı, bu onun mizacıydı. Dabi gülümsedi, elini sıktı.
D: Bende memnun oldum, bana Dabi diyin.
B: Akrabaların ile tanıştığına göre... Gidelim hm?Bella Bakugou'ya sinirle baktı, önden Dabi ile ilerlemeye başladılar. Arkasından Misa, Todoroki ve Bakugou geliyordu. İçeriye girerken Dabi elini Bella'nın beline koydu, Bella ses etmedi, görmezden geliyordu. Bella ve Dabi içeriye girerken mekandaki herkes gözlerini bir dakikalığına onlara çevirdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dabi X Okuyucu
Romanzi rosa / ChickLit𝘋: 𝘉𝘦𝘯𝘪 𝘴𝘢𝘢𝘵 4:47'𝘥𝘦𝘬𝘪 𝘨𝘪𝘣𝘪 𝘴𝘦𝘷𝘪𝘺𝘰𝘳 𝘮𝘶𝘴𝘶𝘯 𝘩𝘢𝘭𝘢? 𝘐: 𝘕𝘦? 𝘋: 𝘚𝘢𝘥𝘦𝘤𝘦 𝘤𝘦𝘷𝘢𝘱 𝘷𝘦𝘳 𝘣𝘦𝘣𝘦𝘨̆𝘪𝘮... İlk kitabım, beğeneceğinizi umuyorum. <3