Medyada ki şarkıyı açmayı unutmayın, iyi okumalar!
Arabasından indi, o da vazgeçmeyecekti. Çıkma saati gelmişti, lisenin önündeki caddede bekliyordu.
Alya okuldan çıktı, Daichi yanında değildi. Gözü karşıdaki ona bakan yabancıya takıldı. Onun sapık olmasından şüphelenmişlerdi ama Alya'nın gözü ondan daha karaydı, gücü de öyle.
Ona doğru yürümeye başladı, karşısındaki adam ellerini deri ceketinin cebinden çıkardı, onunla konuşacağını biliyordu.
A: Beni mi takip ediyorsun?
?: Burada okuduğunu duydum.
A: Ve?
?: Seni görmek istedim.
A: Kaç yaşında olduğunun farkında mısın? Yaptığın iğrençlikten başka bir şey değil. Peşimi bırakmazsan ne olacağını görmek için çok heyecanlı duruyorsun karşımda.
?: Aynı annen gibisin.Alya duraksadı, annen?
A: Ne?
?: Tanışmadık. Bana Dabi de, Alya.Dabi elini Alya'ya tanışmak için uzattı.
A: Annemi nerden tanıyorsun ve ismimi?
D: Annen ünlü bir kahraman, gözündeki hırsı ondan almışsın ama gözlerinin rengini, emin değilim.
A: Neden buradasın?
D: Tanışmak için.
A: Elini bile sıkmadım, tanışmak hah?
D: Öyle. Seni eve bırakmamı ister misin?Alya Dabi'ye gülümsedi, aşağıdan yukarıya doğru gözlerini gezdirdi, yaklaştı ve;
A: Siktir git.
Arkasını dönüp yoluna devam etti. Dabi şaşırmamıştı. Annesi onu yabancılara karşı iyi yetiştirmişti. Kendi kendine fısıldadı.
D: Aynı babası gibi.
Dabi arabasına bindi gitti.
Alya'nın gözleri kahverengiydi ama gücünü kullandığında maviden beyaza geçiyordu. Alya kuzenlerine görmek için amcasına doğru yürüyordu.
Dabi ise karısını görmek için eve sürüyordu.Alya yolda kulaklıklarını taktı, telefonundan " What a shame" şarkısını açtı. O adam kafasını çok karıştırmıştırdı. Amcasına gelmeden önce mesaj atmıştı, annesine haber vermeden onlara giderdi. Bella Bakugou ile yakın olduğu kadar Todoroki ile yakın değildi, zaman bazı şeyleri yıpratmıştı ama yinede yakınlardı, Bakugou ile olduğu kadar değil~
Kapıyı tıkladı, kapıyı açan Shoto'ydu ama ev kalabalıktı.
S: Hoşgeldin Alya'cım.
A: Hoşbuldum ama evin kalabalık olduğunu keşke söyleseydin.
S: Çekinme, onlar senin akrabaların.
A: Pekala, denerim.Salona girdi, Dedesi ve Babanesini gördü. Isabella Alya'nın babası hakkında birşey öğrenmemesi için onları tembihlemişti, kimse onunla babası hakkında konuşmuyordu, tek kelime etmiyordu.
İçeriye geldiğinde ilk Enji ile karşılaştı, Dedesi ona gülümsedi daha sonra Natsuo amcası ve Fuyumi halası ile selamlaştı, onlarlarla sohbet etmeye başladı, uzun zamandır görüşmüyorlardı, özellikle Enji torununu seviyordu.
Isabella:
- Akşam -
Alya hala gelmemişti, annesine haber vermeyi unutmuştu, Bella kızını arıyordu ama açmıyordu. Todoroki ona orada olduğunu söyleyen bir mesaj attı, içi rahatlamıştı. Kapı çaldı. Telefonuna bakarak kapıyı açtı, karşısındaki yine Dabi'ydi. Kafasını kaldırdı.
I: Ne işin var?
D: Konuşmak istiyorum.
I: Geçen gün yeterince konuştuk.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dabi X Okuyucu
ChickLit𝘋: 𝘉𝘦𝘯𝘪 𝘴𝘢𝘢𝘵 4:47'𝘥𝘦𝘬𝘪 𝘨𝘪𝘣𝘪 𝘴𝘦𝘷𝘪𝘺𝘰𝘳 𝘮𝘶𝘴𝘶𝘯 𝘩𝘢𝘭𝘢? 𝘐: 𝘕𝘦? 𝘋: 𝘚𝘢𝘥𝘦𝘤𝘦 𝘤𝘦𝘷𝘢𝘱 𝘷𝘦𝘳 𝘣𝘦𝘣𝘦𝘨̆𝘪𝘮... İlk kitabım, beğeneceğinizi umuyorum. <3