Κόντευαν Χριστούγεννα και η ζωή μου είχε γίνει περίπλοκη. Ζούσα ανάμεσα σε σχολή, φίλους και Φίλιππο. Είχαμε πάρει την απόφαση να κάνουμε μόνο σεξ χωρίς να χρειάζεται να μπλεχτούν συναισθηματισμοί στην μέση. Βασικά η απόφαση ήταν περισσότερη δική του παρά δική μου, μα συμφώνησα μη μπορώντας να κάνω αλλιώς. Προσπαθούσα να μην δείχνω ότι νιώθω παραπάνω πράγματα για εκείνον επειδή ήξερα ότι θα φρίκαρε και παραδόξως τα κατάφερνα μια χαρά ως τώρα.
Η κατάσταση αυτή πήγαινε περίπου δύο εβδομάδες και σιγά σιγά συνήθιζα τη νέα ροή πραγμάτων.
Βρισκόμασταν δύο φορές μέσα στην εβδομάδα και όποτε βόλευε τα Σαββατοκύριακα επειδή ο Φίλιππος πνιγόταν στο διάβασμα όντας στο τελευταίο έτος. Ήταν σαν όνειρο αυτό που ζούσα, λίγα χρόνια πριν δεν υπήρχε περίπτωση να πιστεύω ότι θα κατέληγα έτσι μαζί του. Ότι θα ήταν μάλιστα και ο πρώτος μου δεν το φανταζόμουν ούτε στα πιο τρελά μου όνειρα.
Έκλεισα το βιβλίο της ιστολογίας και κοίταξα τον Στέφανο και την Μίνα, οι οποίοι καθόντουσαν στον καναπέ με ένα σωρό σκόρπιες σημειώσεις τριγύρω και συνέχιζαν να διαβάζουν.
Είχαμε αποφασίσει να αρχίσουμε σιγά σιγά διάβασμα για την εξεταστική επειδή σε λίγο καιρό ο καθένας θα πήγαινε σπίτι του για τις διακοπές των Χριστουγέννων και ήδη μαθαίναμε από αφηγήσεις ότι κανείς δεν διάβαζε μέσα στις γιορτές. Η αλήθεια είναι ότι και εγώ στην περίοδο των διακοπών είχα σκοπό να βγαίνω κάθε μέρα με τους φίλους μου στα Γιαννιτσά και όχι να διαβάζω για κύτταρα και ριβοσώματα.
"Να παραγγείλουμε τίποτα;" έσπασα την σιωπή. Πεινούσα και ήμουν πτώμα, τρεις ώρες κλείναμε που διαβάζαμε σερί.
"Κοριτσάρες, εγώ θα φύγω όπου να 'ναι. Θα βγω με την Αλεξία, θέλει να μου γνωρίσει την παρέα της" άφησε το στιλό να πέσει στη μέση του βιβλίου και τεντώθηκε.
Η Μίνα σήκωσε τα μάτια της. "Εμάς πότε θα μας την γνωρίσεις, ερωτύλε;"
"Όταν είμαι σίγουρος ότι δεν θα με κάνετε ρεζίλι" χαμογέλασε πλατιά.
"Εμείς ρεζίλι;!" το έπαιξα δήθεν θιγμένη, αλλά δεν κρατήθηκα και στο τέλος γέλασα.
"Ευχαριστούμε ρε".
Ο Στεφ συνέχισε να γελάει. "Δεν το πάω και πολύ σοβαρά μαζί της οπότε είναι νωρίς για γνωριμίες".
Επέμενε πως με την Αλεξία απλά έκανε σεξ και που και που έβγαιναν, αλλά με την Μίνα δεν ήμασταν και τόσο σίγουρες γι' αυτό.Τον βλέπαμε πόσο χαρούμενος ήταν τελευταία και σίγουρα δεν έφταιγε μόνο το σεξ γι' αυτό. Το χαμόγελό του έφτανε ως τα αυτιά κάθε φορά που η Αλεξία τον έπαιρνε τηλέφωνο ή του έστελνε μήνυμα. Σιγά σιγά την ερωτευόταν, εμείς γι' αυτό ήμασταν βέβαιες, αλλά δεν του λέγαμε τίποτα.
BẠN ĐANG ĐỌC
F*ck buddies
Lãng mạn- Λοιπόν;! ρώτησα με σταυρωμένα χέρια. - Είσαι σίγουρη ρε Αννούλα; ήρθε και στάθηκε απέναντί μου. - Πόσες φορές ακόμη πρέπει να στο πω για να σιγουρευτείς ότι είμαι έτοιμη; απάντησα ξεφυσώντας. - Υποσχέσου ότι δεν θα με ερωτευτείς μετά απ' αυ...