"Γαμώ, γαμώ, γαμώ! Ε ρε πούστη μου..." ο Φίλιππος τραβήχτηκε πίσω και εγώ στάθηκα στους αγκώνες και τον κοίταξα με απορία.
"Τι έγινε;" πήγα να τον φιλήσω, αλλά απομακρύνθηκε για να πέσει δίπλα μου.
"Έσπασε το προφυλακτικό ρε Άννα".
Φόρεσε το μποξεράκι του και σηκώθηκε. Τον είδα να περνάει τα χέρια του μέσα από τα μαλλιά του και να ξεφυσάει λες και μόλις με άφησε έγκυο. Εγώ στεκόμουν ακόμη γυμνή πάνω από τα σεντόνια και τον κοιτούσα προσπαθώντας να καταλάβω τι μόλις έγινε.
"Έλα, μωρό μου. Μη με κοιτάς, σήκω".
Πέταξε την μπλούζα μου από το πάτωμα και εγώ την έπιασα παρά την ξαφνική του κίνηση.
"Που πάμε;" ρώτησα καθώς στάθηκα στα πόδια μου και άρχισα να ντύνομαι.
"Σε ένα εφημερεύον".
Χαμογέλασα στραβά. "Θα μου κάνεις τεστ εγκυμοσύνης, γιατρέ;"
Με κοίταξε με γωνίες σφιγμένες ενώ πέρασε την κοντομάνικη μπλούζα από τον λαιμό του.
Τον είχα μάθει απ' έξω και ανακατωτά πλέον τον Φίλιππο. Πανικοβαλλόταν με τα πιο χαζά πράγματα και χαιρόταν με τα πιο απλά. Ήταν περίπου δύο βδομάδες απ' όταν βγαίναμε και όλα έδειχναν να έχουν πάρει τον σωστό δρόμο, είχαμε κάτι παραπάνω από καλή επικοινωνία και κάτι περισσότερο από απλή χημεία. Ο ένας συμπλήρωνε τον άλλο και αυτό διότι ήμασταν άσπρο μαύρο σε κάποια σημεία.
Οπότε συμπληρωνόμασταν...
Δε γνωρίζω πως γίνεται να ταιριάζεις τόσο πολύ με κάποιον και συνάμα να μην είστε καθόλου ίδιοι. Εμείς πάντως κάπως έτσι τη βγάζαμε.
"18,60 €" είπε η κοκκινομάλλα φαρμακοποιός ενώ έδωσε το κουτί με το χάπι της επόμενης.
Πήγα να βγάλω το πορτοφόλι μου, αλλά ο Φίλιππος με πρόλαβε και πλήρωσε αυτός.
Βγήκαμε έξω και εκείνος μου τράβηξε το κουτί από το χέρι και άρχισε να διαβάζει τις οδηγίες στο πίσω μέρος. Μπήκαμε στο αυτοκίνητο και συνέχισε σοβαρός να το κρατάει ακόμη λες και ήταν δικό του.
"Εσύ θα το πάρεις;" ειρωνεύτηκα ενώ του το τράβηξα. "Εγώ δεν καταλαβαίνω για ποιο λόγο πρέπει να το πάρω τώρα αυτό. Αφού δεν τελείωσες μέσα μου. Τελείωσες;" τον κοίταξα με κουταβίσια μάτια.
"Όχι ρε Αννούλα" χάιδεψε το μπούτι μου. "Αλλά μπορεί να πέρασε τίποτα, ξέρω γώ;"
Έγνεψα. "Και τώρα τι;"
ESTÁS LEYENDO
F*ck buddies
Romance- Λοιπόν;! ρώτησα με σταυρωμένα χέρια. - Είσαι σίγουρη ρε Αννούλα; ήρθε και στάθηκε απέναντί μου. - Πόσες φορές ακόμη πρέπει να στο πω για να σιγουρευτείς ότι είμαι έτοιμη; απάντησα ξεφυσώντας. - Υποσχέσου ότι δεν θα με ερωτευτείς μετά απ' αυ...