"Λοιπόν;!" ρώτησα με σταυρωμένα χέρια.
"Είσαι σίγουρη ρε Αννούλα;" ήρθε και στάθηκε απέναντί μου.
"Πόσες φορές ακόμη πρέπει να στο πω για να σιγουρευτείς ότι είμαι έτοιμη;" απάντησα ξεφυσώντας.
"Υποσχέσου ότι δεν θα με ερωτευτείς μετά απ' αυτό".
"Εντάξει, μεγάλε γόη. Το υπόσχομαι" ειρωνεύτηκα στροβιλίζοντας τα μάτια μου. Που να το φανταζόταν...
Μπορεί να το έπαιζα άνετη, αλλά η καρδούλα μου μόνο ήξερε πόσο ούρλιαζα γεμάτη χαρά από μέσα μου. Είχα τον Φίλιππο σπίτι, να με φιλάει και να με αγγίζει και αυτό δεν το φανταζόμουν ούτε στα πιο τρελά μου όνειρα. Άκυρο, το είχα φανταστεί άπειρες φορές, ούτε και 'γω δεν ξέρω πόσες.
Με τον αντίχειρά του χάιδεψε το μάγουλό μου απαλά και με κοίταξε στα μάτια. Η ανάσα μου είχε κοπεί, νόμιζα ότι θα λιποθυμήσω εδώ μπροστά του αν συνέχιζε να με κοιτάζει με αυτό το βλέμμα. Χωρίς να χάσω χρόνο σηκώθηκα στις μύτες και τον φίλησα, άλλη μία φορά, λες και είχα να τον δω κάτι αιώνες και είχα επιθυμήσει τα χείλη του. Απαλά και ζεστά, το φιλί έγινε έντονο σε εξαιρετικά γρήγορο χρόνο.
Βγάζαμε βιαστικά ο ένας τα ρούχα του άλλου, αν με έβλεπε κανείς σίγουρα θα νόμιζε ότι δεν ήταν η πρώτη φορά που το έκανα αυτό. Αλλά με τον Φίλιππο εδώ ένιωθα μία ανεξήγητη σιγουριά να με διακατέχει, κάτι σαν να μου μετέδιδε όλη την αυτοπεποίθηση που είχε πάνω του. Σύντομα όλα τα ρούχα βρέθηκαν κουβάρι στο πάτωμα του υπνοδωματίου και μείναμε και οι δύο με τα εσώρουχα.
Απομακρύνθηκα ξέπνοα από το φιλί και έριξα μία ματιά στο σώμα του. Δεν ήξερα ότι είχε τατουάζ στο στομάχι του, πότε το είχε κάνει αυτό; Άγγιξα λίγο με τα δάχτυλά μου το μελάνι, ένιωσα τους κοιλιακούς, και τον άκουσα να γελάει αχνά. Τα μάτια μου έπεσαν λίγο πιο κάτω, αντίκρισα άλλο ένα τατουάζ στο μπούτι του. Πότε τα είχε κάνει όλα αυτά; Ήταν πανέμορφα.
"Σε θέλω" ανακοίνωσα απόλυτα σίγουρη προτού ενώσω τα χείλη μας ξανά.
Με βηματισμούς προς τα πίσω βρέθηκα ξαπλωμένη στο κρεβάτι με τον Φίλιππο να πέφτει πάνω μου. Τα χέρια του έτρεχαν σε όλο μου το κορμί κάνοντάς με να ανυπομονώ όλο και πιο πολύ να βρεθεί μέσα μου. Ήταν τόσο υπέροχο το συναίσθημα, να σε αγγίζει κάποιος με γυμνασμένα μπράτσα, κάποιος που μύριζε τόσο ανέλπιστα ελκυστικά και που φιλούσε λες και ήσουν το πιο ποθητό άτομο στον πλανήτη για εκείνον.
DU LIEST GERADE
F*ck buddies
Romantik- Λοιπόν;! ρώτησα με σταυρωμένα χέρια. - Είσαι σίγουρη ρε Αννούλα; ήρθε και στάθηκε απέναντί μου. - Πόσες φορές ακόμη πρέπει να στο πω για να σιγουρευτείς ότι είμαι έτοιμη; απάντησα ξεφυσώντας. - Υποσχέσου ότι δεν θα με ερωτευτείς μετά απ' αυ...