34. Άλλη οπτική

13.7K 559 238
                                    

Φίλιππος

Με τα χέρια μου στην λεπτή μέση της Ελίνας συνέχισα να μπαινοβγαίνω γρήγορα μέσα της. Κοιτούσα την σπονδυλική της στήλη, πόσο ομοιόμορφη ήταν η πλάτη της, και συνέχισα λίγο πιο βίαια μέσα της όταν την άκουσα να με παρακαλάει να την γαμήσω δυνατότερα. Τα πόδια της έτρεμαν επικίνδυνα ενώ η αναπνοή της είχε βγει εκτός ελέγχου.

Τράβηξα τα μαλλιά της σε μία αυτοσχέδια ουρά και αφού βγήκα γρήγορα έχυσα στην πλάτη της βογγώντας δυνατά. Άφησε το μικροκαμωμένο της κορμί να πέσει αμέσως στον καναπέ, την άκουσα να αναστενάζει και βρέθηκα να πέφτω δίπλα της.

  "6/10" αναφώνησε μόλις βρήκε την αναπνοή της. Βαθμολογούσε το πως την γαμούσα κάθε φορά.

Σήκωσα το φρύδι μου. "Άσε ρε, Αργυρίου. Γι' αυτό σε άκουσε όλη η πολυκατοικία" είπα με στραβό χαμόγελο.

Δίνοντάς μου ένα, και καλά, απειλητικό ύφος σηκώθηκε και προχώρησε ως το μπάνιο. Έμεινα ξαπλωμένος στον καναπέ να χαζεύω τον κώλο της μέχρι που εξαφανίστηκε από το οπτικό μου πεδίο και βρήκα την ευκαιρία να πιάσω το κινητό μου από δίπλα. Βρήκα μερικά μηνύματα που αγνόησα εντελώς...

  "Πάλι την Αννούλα κατασκοπεύεις;" ρώτησε ειρωνικά κάνοντάς με να γελάσω. Της είχα πει πάνω κάτω για την ιστορία μου με την Άννα, όχι πολλά πολλά ωστόσο.

   "Δεν κάνω τέτοια εγώ" άφησα το κινητό στην άκρη. "Είμαι κύριος" συνέχισα την πλάκα και εκείνη γέλασε ελάχιστα. Δεν το βρήκε και πολύ αστείο.

Έτσι γυμνή όπως ήταν περπάτησε στον χώρο και άρχισε να ψαρεύει τα ρούχα της δεξιά και αριστερά από το πάτωμα. Είχε καύλα σώμα, δεν μπορώ να πω. Πάλι ωραίο μωρό είχα ρίξει.

Η Ελίνα... Ήταν η πρώτη τύπισσα που γνώρισα με το που πάτησα το πόδι μου στο νοσοκομείο της Σουηδίας. Ότι θα έβρισκα Ελληνίδα εδώ, και μάλιστα με την πρώτη, δεν το περίμενα. Ούτε περίμενα ότι η σχέση μας με τον καιρό θα γινόταν τόσο συχνή.

Κόντευε τέλος Οκτώβρη και κλείναμε σχεδόν μήνα που γαμιόμασταν. Δεν ήταν σχέση, αλλά δεν ξέρω αν μπορούσα να το χαρακτηρίσω και ως μία απλή ξεπέτα. Εκείνη μου ζάλιζε πολλές φορές τον έρωτα με ζήλιες και ιστορίες, αλλά ούτε μπορώ να πω ότι μου έπρηζε... Γενικά τις περισσότερες φορές το πήγαινε χαλαρά και δεν βιαζόταν για σχέσεις και μαλακίες.

F*ck buddiesOù les histoires vivent. Découvrez maintenant