Ο τελευταίος φθινοπωρινός μήνας ήρθε γρήγορα και άφησε πίσω του το ήπιο κλίμα που είχε ξεχαστεί από το καλοκαίρι. Στα μαγαζάκια της Αθήνας έκαιγαν τα μανιτάρια και είχαν τοποθετηθεί μικρές τζαμαρίες ώστε να απομακρύνεται είτε το ψυχρό αεράκι, είτε η βροχή.
Με την σχολή είχα εγκλιματιστεί πλήρως. Είχα μία σταθερή παρέα, είχα βρει τα πατήματά μου όσον αφορά το διάβασμα και μπορώ να πω ότι όσο περνούσε ο καιρός τόσο πιο πολύ μου άρεσε η σχολή μου. Κάποια πρωινά με πήγαινε στην σχολή ο Φίλιππος με το αυτοκίνητο και κάποια άλλα έπαιρνα την συγκοινωνία. Αφενός δεν σύμπιπταν καθημερινά οι ώρες που είχαμε σχολή και αφετέρου δεν ήθελα να μπλέκομαι στα πόδια του. Εξάλλου, αν μάθαινε ο Παύλος ότι έκανα ξαφνικά τόση παρέα με τον κολλητό του θα τα έπαιρνε κρανίο.
"Τι θα φορέσεις;" με ρώτησε η Μίνα.
Κοίταξα όλα τα πεταμένα ρούχα πάνω στο κρεβάτι μου και έπεσα στην άκρη του αγανακτισμένη.
"Τίποτα. Δεν θα πάω".
"Κόψε τις μαλακίες" πετάχτηκε η Αθηνά.
Με την Αθηνά γνωριστήκαμε κάπου στα μέσα Οκτώβρη. Δεν είναι συμφοιτήτρια. Έτυχε να την γνωρίσουμε στις τουαλέτες ενός κλαμπ. Εκείνη έκλαιγε για έναν κόπανο πρώην της όσο η Μίνα έβγαζε ό,τι είχε φάει στην διπλανή τουαλέτα από το πολύ αλκοόλ. Εκείνο το βράδυ κατέληξα να είμαι η νταντά και των δύο. Όμως μπορώ να πω ότι αυτό το σκηνικό μας έδεσε αρκετά και πλέον κουβαλούσαμε όλες μαζί την ίδια έντονη ανάμνηση.
Άρπαξε ένα μαύρο φόρεμα από τον χαμό και μου το έδωσε. "Φόρεσέ το και σκάσε".
"Προφανώς και δεν θα λείπεις από τα γενέθλια του Φίλιππου" η Μίνα σήκωσε τα μάτια της από το κινητό της για να με κοιτάξει.
Αυτόν τον καιρό μιλούσε με έναν τύπο που σπούδαζε καλών τεχνών στα Ιωάννινα και μονίμως την βρίσκαμε με ένα κινητό στο χέρι. Και φυσικά ένα μόνιμο χαμόγελο στα χείλη κάθε φορά που το όνομά του πεταγόταν στην οθόνη του κινητού της.
"Και τελείωνε επειδή ήδη έχουμε αργήσει" ο Στέφανος μπούκαρε στο δωμάτιό μου. Ήταν και αυτός καλεσμένος. Ευελπιστούσε πως στο πάρτι του Φίλιππου θα έβρισκε κανένα γκομενάκι να κάνει φάση. Αυτολεξεί.
Δεν είχα μεγάλο περιθώριο. Όντως η γκρίνια μου και η αρνητικότητά μου θα μας καθυστερούσαν πολύ αν συνέχιζα έτσι.
Ντύθηκα γρήγορα με το μαύρο φόρεμα που μου έδωσε η φίλη μου και μέσα στα επόμενα λεπτά βάφτηκα και με την βοήθεια της Μίνας είχα γρήγορα τις τέλειες αραιές μπούκλες που ξέρει να κάνει μόνο εκείνη.
VOUS LISEZ
F*ck buddies
Roman d'amour- Λοιπόν;! ρώτησα με σταυρωμένα χέρια. - Είσαι σίγουρη ρε Αννούλα; ήρθε και στάθηκε απέναντί μου. - Πόσες φορές ακόμη πρέπει να στο πω για να σιγουρευτείς ότι είμαι έτοιμη; απάντησα ξεφυσώντας. - Υποσχέσου ότι δεν θα με ερωτευτείς μετά απ' αυ...