15. Έρωτες

21K 683 6
                                    

Η εξεταστική κόντευε να τελειώσει. Έμενε να δώσουμε άλλο ένα μάθημα και μετά επισήμως τέλος. Είχαν βγει τα τρία από τα πέντε που έγραψα και τα πέρασα όλα και μάλιστα με βαθμό. Το ίδιο καλά τα είχαν πάει και οι φίλοι μου. Παρόλο που είχαν πέσει και οι δύο με τα μούτρα στον έρωτα, ο Στέφανος και η Μίνα είχαν πάρει μεγαλύτερους βαθμούς από εμένα μέχρι τώρα. Δεν παραπονιόμουν φυσικά, τόσο χρόνο που έτρωγα με τον Φίλιππο ήμουν ευχαριστημένη και με ένα απλό 5.

"Θα ντυθώ κλόουν" ο Στεφ κοιτάχτηκε στον καθρέφτη.

"Άρα δεν χρειάζεται να αγοράσεις στολή" πέταξε η Αθηνά για πλάκα κάνοντάς μας να γελάσουμε. "Όχι, σοβαρά τώρα. Βάλε τίποτα της προκοπής, οι κλόουν είναι ξεπερασμένοι".

Άφησα το κινητό στο τραπέζι. "Συμφωνώ. Πώς θα ρίξεις γκομενάκια;" τον πείραξα επίτηδες.

"Εγώ το γκομενάκι μου το έριξα ρε" έδωσε ένα πεταχτό φιλί στην Αλεξία. Ναι, τελικά αξιώθηκε να μας το γνωρίσει το κορίτσι μετά τις γιορτές και αφού ήταν σίγουρος για πολλά πράγματα που είχε ξεκαθαρίσει στο κεφάλι του.

Ήταν πολύ γλυκούλια μαζί. Δεν μπορούσα να πιστέψω πως ο Στέφανος μπορούσε να βγάλει μία τόσο υπερβολική στοργή και όμως η Αλεξία με έκανε να πιστεύω το αντίθετο. Έβγαζε την άλλη πλευρά του και ήταν ωραίο να τους βλέπεις έτσι ερωτευμένους. Όλη την ώρα ή που θα άραζαν αγκαλιά ή που θα φιλιόταν σα να είναι μαθητές στην γαλαρία του λεωφορείου.

"Θα 'ρθεις στου Φίλιππου εσύ, ε;" απευθύνθηκα στην Μίνα.

Σήκωσε τα μάτια της από το κινητό. "Δεν ξέρω" μουρμούρισε κακόκεφα και συνέχισε αυτό που έκανε και πριν, να στέλνει μηνύματα στον Κώστα δηλαδή. Με τον οποίο όντως συναντήθηκαν μέσα στις γιορτές και αποφάσισαν να το προσπαθήσουν με μία σχέση εξ αποστάσεως, αλλά από τις αρχές της εξεταστικής τσακωνόντουσαν σχεδόν κάθε μέρα για τους πιο άκυρους λόγους.

Η Αθηνά της άρπαξε το κινητό. "Θα 'ρθεις". 

"Ρε παιδιά... Δεν έχω όρεξη, θα διαβάσω τίποτα και θα την πέσω".

"Μωρέ φίλη καλό παιδί ο Κώστας, δε λέω, αλλά ξεκόλλα λίγο. Πώς θα προχωρήσει αυτή η σχέση με μόνιμη απόσταση τόσα χιλιόμετρα;" την ρώτησε στα ίσα η Αθηνά.

Η Μίνα κατσούφιασε αμέσως, ούτε αυτή ήταν σίγουρη γι' αυτό που προσπαθούσε να χτίσει με τον Κώστα, αλλά είχε κολλήσει πραγματικά μαζί του. Ήθελε όσο τίποτα να βγει κάπου και δεν την ένοιαζε καθόλου η απόσταση στην προκειμένη περίπτωση.

F*ck buddiesWhere stories live. Discover now