32. Λίγο πριν

15K 583 45
                                    

Οι ξέγνοιαστες ημέρες των διακοπών στα Κύθηρα πέρασαν πιο γρήγορα απ' όσο είχαμε φανταστεί. Επιστρέψαμε στα Γιαννιτσά για τον Αύγουστο, κάπου στα μέσα θα πηγαίναμε με τη Ναταλία στο φοιτητικό της σπίτι στην Κρήτη μαζί με τις άλλες τρεις της παρέας.

Από εκεί και πέρα προσπαθούσα να περνάω όσο περισσότερο χρόνο μπορούσα με τον Φίλιππο μιας και είχε ανακοινώσει ότι πράγματι έκανε τα χαρτιά του για να ξεκινήσει ειδικότητα στην Σουηδία.

Ήταν σχεδόν σίγουρο πως θα έφευγε αφού ήξερε άπταιστα Σουηδικά εξαιτίας της μαμάς του και επίσης ο βαθμός πτυχίου άγγιζε τα όρια του τέλειου. Δεν υπήρχε περίπτωση να έμπαινε τίποτα εμπόδιο, είχε όσα εφόδια χρειαζόταν κάποιος για να κάνει μία αξιοπρεπή καριέρα στο εξωτερικό και ήμουν υπερβολικά υπερήφανη για όλα όσα είχε καταφέρει. Δεν ήταν λίγο όλο το άγχος τόσων χρόνων στην Ιατρική.

Το γνώριζα από πρώτο χέρι...

  "Όχι ρε Φίλιππε, δεν το δέχομαι".

Πλησίασε. "Ρε Άννα γαμώ, κόψε τα πείσματα" απάντησε πλέον εκνευρισμένος.

  "Ε συγγνώμη κιόλας δηλαδή. Κάνω τα πάντα για να περνάμε όσο το δυνατόν περισσότερο χρόνο γίνεται μαζί και μου λες ότι έχεις κανονίσει ξανά με τα παιδιά;" ρώτησα περισσότερο νευριασμένη από πριν.

  "Αφού κανονίσαμε Fifa ρε Άννα".

Στριφογύρισα τα μάτια μου. "Ναι, Fifa την λέμε τώρα την πρώην".

Πέρασε το χέρι του ανάμεσα από τα μαλλιά του και ξεφύσησε φανερά αγανακτισμένος με το πως εξελισσόταν η συζήτηση. Βρεθήκαμε για καφέ και καθώς γυρίζαμε σπίτια μας τελικά καταλήξαμε να σκοτωνόμαστε. Εδώ και ένα τέταρτο μαλώναμε ενώ προχωρούσαμε από το πεζοδρόμιο. Πάλι καλά ήταν μεσημέρι και οι περισσότεροι κοιμόντουσαν οπότε ο δρόμος ήταν άδειος από κόσμο.

  "Πας καλά ρε φίλε τώρα; Με την Γεωργία τα είχαμε πριν κάτι αιώνες. Και τι να πω του Βασίλη; Μη την καυλαντίζεις επειδή ζηλεύει η Αννούλα;" πέταξε το χαρτί της ειρωνείας. Ισχυριζόταν ότι ο Βασίλης γούσταρε την πρώην του, αλλά φυσικά και είχα αμφιβολίες.

Γέλασα. "Πω δεν το πιστεύω ότι κάθομαι σε παρακαλάω σαν καμιά κακομοίρα να βγεις μαζί μου" περπάτησα πιο γρήγορα.

  "Ωραία, βάλε μου και χειροπέδες να είμαι μόνιμα κολλημένος πάνω σου".

Κούνησα το κεφάλι μου. "Κάνε ό,τι θες ρε Φίλιππε. Εγώ φταίω που βάζω πίσω το Καλοκαίρι μου για εσένα" συνέχισα να μιλάω γρήγορα.

F*ck buddiesDonde viven las historias. Descúbrelo ahora