Problém č.137

21 1 0
                                    

Ono strach s komunikácie alebo kontaktom s iným človekom môže byť rôzny...

A môže to spôsobovať fakt nepríjemné situácie vo vašom živote, ktoré môžu nastať...

Napríklad...

- Nedokážete sa sami objednať ku zubárke, lekárke a podobne...

Jednoducho nedokážete im zavolať a povedať im, že sa chcete objednať, lebo by ste boli v takom strese, že by ste určite povedali nejakú blbosť, nezmysel, koktali by ste, alebo by vám bolo extrémne trápne... a chceli by ste sa potom po skončení telefonátu ihneď zastreliť... Znovu...

- Objednať si nejaké jedlo domov cez telefón... 

Tak isto by ste nedokázali im povedať čo chcete a ako to chcete a bojíte sa, že by ste to povedali nejako ináč alebo by vám nerozumeli a vy by ste sa to báli im to znovu vysvetliť alebo by vám už bolo aj tak trápne z toho a boli by ste v takom strese, že by ste to už zrušili, zničili telefón a schovali by ste sa pod paplón a tam by ste strávili asi najbližší týždeň...

- Keď sa vám niečo pokazí... Nejaká elektronika alebo niečo podobné a museli by ste zavolať niekoho, kto vám to opraví...

To sa môžte ísť rovno zastreliť...

Znovu... museli by ste zavolať... Niekomu... Niekomu úplne cudziemu a teraz im to všetko vysvetľovať... A potom byť v strese dokým ten človek alebo ľudia neprídu k vám...

A strpieť cudzích ľudí u seba doma? Plus by ste nevedeli, že kde máte byť v dobe, keď budú tú danú vec opravovať... Či stáť niekde pri nich... alebo ďalej od nich... Alebo ísť do inej miestnosti a tam čakať... Plus by ste museli komunikovať s nimi...

V takýchto prípadoch ak nemáte nejakého dobrého priateľa alebo fakt dobrého známeho, ktorý by vám vedel hocikedy bez problémov s hocičím pomôcť, tak sa môžte ísť znovu rovno zase zastreliť...

Alebo ak sa dá... (závisí od konkrétnej veci), tak si ju radšej znovu objednať... Ak máte možnosť a peniaze... Ak nie... Tak sa naučiť žiť bez nej, alebo sa ísť zastreliť... zase...

- Ísť osobne do servisu...

Napríklad ak sa vám niečo stane z počítačom a vy nie ste zrovna profesionál cez počítače... 

A teraz ísť s tým počítačom niekde... Vysvetľovať to cudziemu človeku... Vyzerať tam ako úplný nevzdelaný idiot pri tom... Ten stres čo zažívate pri tom...

Najhoršie ak je počítač jediné čo máte a len vďaka nemu nejako prežívate dni...

Sa môžte ísť zase rovno znovu zastreliť...

...

Asi tak no... Tých situácií je X...

~~(8:>

Každodenné problémy introvertovWo Geschichten leben. Entdecke jetzt