Problém č.195

9 2 0
                                    

Slová do vetra...

...

Toto neplatí na všetkých...

...

Strach z moderna...

Keď sa dneska pozriete na okolo, tak to vidíte...

Každý jeden človek nalepený celý čas na mobile...

Všetci po ulici chodia s mobilmi v ruke...

Všetci majú založených X sociálnych sieti, na ktorých sú závislí a majú potrebu ich kontrolovať každú sekundu...

A je jedno či si introvert alebo nie... Toto robia skoro všetci na svete...

...

Čo ak...

Je človek, ktorý bol povedzme veľmi dlhý čas zavretý doma... Pred svetom, pred realitou...

Iba so samým sebou...

Nemal kamarátov a ani nikoho nepoznal...

A postupne si len začal všímať ako sa svet mení...

Alebo skôr lepšie povedané...

Ako svet ide dopredu, ale on zostáva na tom samom mieste...

Keď ten človek ešte ako tak vnímal svet, tak vtedy ešte nemal úplne každý dotykové mobily... A nebolo vtedy ešte bežné mať v mobiloch X rôznych sociálnych sietí... Vďaka ktorým dokážeš urobiť skoro všetko len s pomocou toho mobilu v ruke a dokážeš si písať s kýmkoľvek vďaka X rôznym sociálnym sieťam v mobile...

Nieje to tak, že by ten človek vtedy, kedy ešte vnímal ako tak svet okolo seba, tak že by využíval tie veci čo boli vtedy bežné...

Skôr len o nich vedel... Ale nepoužíval, lebo nemal dôvod...

Ale teraz?

Teraz už nič nevie...

Cíti sa úplne ako iný človek... Keď vidí všetkých tých ľudí na okolo...

A to čo je pre nich denná rutina... úplne bežná záležitosť, tak pre toho človeka je to niečo úplne neznáme a istým spôsobom aj nepríjemne strašidelné...

...

Sociálne siete si človek väčšinou založí vtedy, keď má kamarátov s ktorými sa chce spojiť a písať si alebo niekoho sledovať...

Ak ale žiadnych kamarátov si nikdy nemal a ani nemáš koho sledovať, tak si logicky ani nemal nikdy dôvod si založiť nejaké sociálne siete...

Keď vidíš čo všetko dneska mobily ponúkajú a ako sa posunuli dopredu a ty tomu nie že nechápeš, ale cítiš sa strašne pozadu preto, lebo si to nikdy nemal možnosť ani vyskúšať...

K tomu...

Je ti strašne nepríjemne len pomyslenie nato... Že ak by si si nejakým spôsobom niekoho našiel...

Nejakú kamarátku povedzme, alebo len niekoho s kým by si si chcel písať, tak doslova ako prvé bude ten človek od teba vyžadovať kontakt na sociálne siete...

A ako ty by si dokázal vysvetliť tomu človeku, že ty nič také si nikdy nemal?

Doslova by ťa všetci vysmiali... a to úplne doslova...

Všetci by si z teba začali robiť srandu, že ako je možné, že v dnešnej dobe existuje človek, ktorý nemá sociálne siete a ktorý nepoužíva mobil 24/7 v kuse...

Všetci by ťa automaticky označili za čudáka, podivína alebo niekoho nenormálneho...

...

A môže sa potom stať, že kvôli takýmto veciam sa ti takýto ľudia, ktorý majú takéto veci a používajú takéto veci a žijú neustále len kvôli takýmto veciam...

Tak sa ti začnú hnusiť...

Začne ti byť nepríjemne pri pohľade, kedy každý na ulici pozerá a ťuká neustále do svojho mobilu...

Potom si začneš tak priať, že ak by si si prial niekoho stretnúť vo svojom živote, tak by si si prial stretnúť človeka, ktorý by nebol závislí na týchto veciach a ktorý by nebol ten typ človeka, ktorý žije neustále sociálnymi sieťami a neustále má potrebu ťukať do mobilu...

Len že si veľmi rýchlo uvedomíš, že to je v dnešnej dobe doslova nemožné niekoho takého nájsť...

Ktorého život by neboli len sociálne siete a nemal potrebu furt byť nalepený na mobiloch a furt do nich ťukať...

~~(8:>

Každodenné problémy introvertovNơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ