Problém č.83

94 7 1
                                    

Vonka na verejnosti alebo medzi štyrmi očami nie sme schopný vysloviť ani slovo. Robí nám problém sa rozprávať s inými ľuďmi na verejnosti.


Ale! Na internete sa z nás stáva hotoví extrovert. V zmysle takom, že na internete sa nemusíme báť kontaktu s inými ľuďmi, kedže vy ste v pohodlí za obrazovkou a niekto iný je tiež niekde za obrazovkou a ani o sebe neviete. Vtedy si viete písať aj s desiatimi ľuďmi naraz o hocičom. Máme aj viacej takzvaných internetových priateľov.

V skratke... na internete je introvert úplne iný človek, než v reálu.V reálu by vám ťažko povedal jedno slovo a na internete vám kľudne napíše nový scenár k filmu a rovno si aj popíše s danými hercami.


UPDATE: Dokončil som svoj úplne druhý príbeh, ktorý som písal. Volá sa Posledný úsmev. Konečne je celý a hotový. Prosím... choďte si ho pozrieť, tí z vás, ktorý ho ešte nevideli. Ak sa vám páči to čo tu píšem, tak sa vám bude páčiť aj ten príbeh. Aspoň to skúste... nikdy neviete či sa vám to náhodou nezapáči.

Zároveň som Updatol bonus v mojom príbehu Koniec zlý, všetko zlé. Pridal som tam dve zaujímavosti. Takže ak ste to ešte nevideli a zaujíma vás to, tak si to choďte prosím pozrieť.

A tí z vás, ktorý si ešte nepozreli žiadny iný môj príbeh, tak si ich choďte prosím pozrieť. Ako som už spomínal... nikdy neviete či sa vám náhodou nezapáči. Za pokus zas toľko času nestratíte...

Každodenné problémy introvertovOnde histórias criam vida. Descubra agora