Problém č.196

16 1 0
                                    

Slová do vetra...

...

Toto neplatí na všetkých...

...

Preferovanie animovaných postáv pred reálnymi ľuďmi...

Veľa bežným a normálnym ľuďom by niečo takéto prišlo ako nenormálne a považovali by vás za čudákov...

Čo je logické...

Akurát niekto s takouto myšlienkou preferovania má nato aj svoj malý logicky dôvod...

...

Môže byť človek, ktorý jednoducho ako malý von nechodil a ani nemal žiadnych kamarátov...

Svoje detstvo strávil pozeraním iba animovaných seriálov...

A to aj počas školy...

Až do dospelosti...

Keď samozrejme človek pozeral aj normálne filmy, tak si začal uvedomovať nejaké veci...

A keď si začal podrobne všímať ako sa správajú reálny ľudia...

Tak zistil... Že ak by mal tu možnosť, tak by si prial skôr mať za kamarátov nejaké animované postavy z jeho obľúbených seriálov alebo filmov, než reálnych ľudí...

...

Tých dôvodov je rôzne X...

K tomu...

Všetci sme iný a všetci všetko inak vnímame...

Takže každý by mal svoje vlastné predstavy a svoje vlastné dôvody...

...

V normálnych filmoch alebo seriáloch jednoducho môže daný herec alebo herci sa sebeviac snažiť, ale jednoducho im nedokážeš veriť že hrajú tú postavu... Alebo že sú tou danou postavou...

Vieš, že to len predstierajú, iba to hrajú... A že mimo toho filmu alebo seriálu sú úplne inými ľuďmi...

V animovaných seriáloch alebo filmoch sú tie dané charaktery vytvorené aby boli tými danými charaktermi...

Nič nepredstierajú... Oni sú tá postava a navždy budú...

Každý rys na tvári, každé správanie... Každý pohyb je vytvorený aby charakterizoval tú postavu...

A tá postava jednoducho je a bude...

U normálnych filmov alebo seriálov... Tak daný herec môže hrať nejakú postavu, ktorú máš rád kvôli niečomu... Ale zároveň vieš, že mimo natáčania ten herec robí vo svojom reálnom živote veci, ktoré sa ti nepáčia... A už nedokážeš tu postavu vidieť tak ako predtým...

V animovaných seriáloch alebo filmoch, tak tam sa nemusíš báť, že by ten daný charakter mimo obrazovky bol niekto iný alebo sa správal ináč...

Ten daný charakter sa správa iba tak ako je vytvorený aby sa správal...

Takže toho sa nemusíš báť...

Samozrejme... u animovaných seriáloch alebo filmoch je tu otázka dabingu a čo za človeka ten daný charakter dabuje...

Existuje nepísané pravidlo...

Nikdy si nezisťuj čo je to za človeka, ktorý ti dabuje postavu... Lebo inak si môžeš celú tu postavu navždy skaziť...

Samozrejme toto isté si môžeš povedať aj u herca, že si nezisťuj čo je to za človeka mimo tú postavu čo hrá...

Každodenné problémy introvertovDonde viven las historias. Descúbrelo ahora