Problém č.199

16 1 0
                                    

Toto neplatí na všetkých...

...

Koncerty

Ono keď sa povie koncert, tak prvé čo môže niektorým napadnúť je, že...

koncert=veľa ľudí pokope=nemožné pre introverta tam ísť

Čo nieje úplne pravda...

Byť introvertom neznamená, že nedokážeš ísť na miesta, kde je veľa ľudí ako koncert napríklad...

Alebo, že by si potreboval tam s niekým ísť, lebo sám by si to nikdy nedokázal...

Nie...

Byť introvert vo všeobecnosti znamená, že dokážeš žiť život v pohodlí sám a byť pri tom šťastný, lebo si dokážeš robiť veci sám a po svojom...

Akurát ak by si bol niekde v spoločnosti viacerých ľudí, tak by ťa to vyčerpalo a potreboval by si potom dlhý čas byť osamote na dobitie batérií aby si potom mohol znovu fungovať...

To je tak v jednoduchosti vo všeobecnosti povedané...

Ako vždy hovorím...

Všetci sme iný a všetci všetko inak vnímame...

Takže to neznamená, že...

introvert=trpí strachom z ľudí + sociálna úzkosť + depresia... atď...

Aj keď veľakrát "problémy", ktoré tu píšem môžu tak znieť, tak to je skôr z dôvodu ako mám uvedené v popise, že väčšinou vychádzam z vlastných skúsenosti alebo myšlienok...

Nieje to tak, že by to bolo všetko o mne 1 ku 1... Vždy to píšem vo všeobecnosti, aby sa v tom náhodou niekto mohol keď tak nájsť...

A vždycky aj píšem na začiatku, že "toto neplatí na všetkých", lebo to je logická pravda...

Nič z toho čo tu píšem nie sú žiadne fakty ktoré platia na všetkých...

To čo tu píšem je len niečo v čom sa môže niekto náhodou keď tak nájsť, alebo stotožniť...

Toť vše...

...

Späť ku koncertom...

Introvert kľudne môže ísť sám na koncert, festival a užiť si to tam v pohodlí sám alebo v okruhu pár blízkych priateľov...

Možno síce nebude zrovna ten typ, ktorý by sa tam bláznil a skákal a rozhadzoval rukami a vrieskal...

Ale dokázal by si to užiť v kľude po svojom...

...

Ale samozrejme... sú aj ľudia, ktorý by na koncert nedokázali ísť kvôli tomu, lebo jednoducho im vadí to obrovské množstvo ľudí pokope...

Skôr ak by mali nejakú možnosť, tak by ten koncert radšej sledovali niekde zpovzdálí a sami...

Buď by niekde v povzdálí sedeli alebo stáli a len by v tichosti a v kľude ten koncert pozorovali a užívali si ho...

Bez skákania alebo vrieskania...

Možno by si keď tak len pohmkávali v tichosti melódiu danej skladby alebo by si ju po tichu šeptom spievali...

Asi ako v mojom príbehu "Koniec zlý, všetko zlé", keď bola Jill s Kaede na koncerte Paramore...

Boli mimo toho veľkého zhluku ľudí a Jill si potichu spievala a Kaede len potichu stála a užívala si koncert...

Samozrejme na ten koncert dokázala ísť hlavne vďaka Jill... Sama by nedokázala ísť...

Ale tak... To je iba pre tých, ktorý ten môj príbeh čítali... tí to snáď pochopia...

...

Čo sa týka mňa...

Ja osobne som v živote nebol nikdy na žiadnom koncerte alebo festivale alebo na niečom podobnom...

 Tých dôvodov je X...

Jeden z tých dôvodov je aj ten, že ja som nikdy na tieto veci veľmi nebol...

Alebo aj to... že ja osobne nemám žiadneho speváka alebo nejakú skupinu, ktorú by som nejak extra poslúchal alebo sa o ňu zaujímal tak, že by som túžil alebo mal nejakú potrebu ísť na ich koncert či festival...

A ani úprimne veľmi momentálne netúžim nič také zažiť... Takú tu atmosféru koncertu a tak...

Mne osobne stačí, keď si na youtube nájdem nejaký záznam live koncertu... A z toho si dokážem vydedukovať nejakú tú atmosféru alebo pocity...

 A z toho si dokážem vydedukovať nejakú tú atmosféru alebo pocity

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

~~(8:>

Každodenné problémy introvertovDonde viven las historias. Descúbrelo ahora