Problém č.81

82 8 0
                                    

Jediné miesto kde sa cítime v bezpečí od zvyšku sveta je naša tmavá izba. Tam máme kľud, pokoj od všetkých ľudí a od všetkého zlého, vtedy môžeme konečne vypnúť a nechať sa ponoriť do našich myšlienok.

Problém je, že niektorý nemajú pokoj ani tam a kvôli určitým okolnostiam im je aj to posledné čo majú brané od nich preč.

UPDATE: Vydal som nový krátky príbeh, ktorý sa volá Bolo to kvôli mne? Budem veľmi šťastný ak si ho pôjdete pozrieť. Nestratíte toľko času zo života, ak si ho pôjdete aspoň pozrieť... nikdy neviete či sa vám náhodou nezapáči. Úprimne si myslím, že sa vám bude páčiť. Ak máte radi moje príbehy alebo všeobecne moje myšlienky alebo spôsob akým píšem moje príbehy, tak sa vám bude určite páčiť aj tento môj nový. Zároveň som vydal ďalšiu kapitolu môjho príbehu Posledný úsmev. Tí z vás, ktorý si ju ešte nepozreli alebo vôbec neprečítali ten príbeh, tak budem veľmi šťastný ak by ste si ho išli pozrieť. Nikdy neviete či sa vám náhodou nezapáči a ja som vždy šťastný ak sa vám moje príbehy páčia. Zároveň tí, ktorý si ešte neprečítali alebo nevšimli, tak by som bol veľmi rád ak by ste si išli pozrieť a prečítať aj moje ostatné príbehy Koniec zlý, všetko zlé a Cez krv k notám. Budem ešte raz veľmi šťastný ak si ich pozriete...

Každodenné problémy introvertovDonde viven las historias. Descúbrelo ahora