Problém č.159

21 1 0
                                    

Toto nieje ani tak problém...

...

Som náhodou dneska zistil, keď som si znovu prechádzal niektoré problémy, že mi na niektorých z nich boli odstránené gify alebo obrázky... Z nejakého neznámeho dôvodu...

Pritom to boli úplne normálne veci... nič sexuálne (to sem ani nikdy nedávam) a ani nič násilné...

Proste wattpad no... Čo už...

Tak som znovu tie gify a obrázky v problémoch, kde chýbali znovu pridal a sú tam už bezproblémov...

...

Keď som ich ale pridával, tak mi hlavou prebehlo niečo...

V podstate som sa len tak zamyslel, že ako tie problémy vyzerali strašne prázdne bez tých gifov alebo obrázkov, ktoré som k ním vždy dával... A keď som ten gif alebo obrázok znovu pridal, tak to bolo ako keď zaplníte nejakú skladačku v ktorej chýba nejaký diel... Že to znovu tak ožilo...

Že to jednoducho k tomu patrí... (Aspoň z môjho pohľadu)

A hlavne aj to... Že ako vždy píšem, že tie gify a obrázky čo vždycky pridávam, tak nie sú niečo len na zaplnenie aby tam niečo bolo alebo len tak... Ale že vždy sa snažím nájsť gif alebo obrázok, ktorý presne alebo čo najbližšie sedí práve k tomu danému problému alebo myšlienke... Strávim aj niekoľko minút hľadaním dokonalého obrázku alebo gifu, ktorý tam bude presne pasovať... A zatiaľ sa mi to viacmenej skoro vždy podarilo...

K tomu aj to... že koľko toho už je... A všetko mi to tak nejak pekne do seba sedí a zapadá...

Toto hovorím už čisto len o detailoch a v podstate pre bežného čitateľa to sú aj tak úplne bezvýznamné blbosti nad ktorými len prevráti očami a ide ďalej a o desať sekúnd aj zabudne že čo čítal...

Ja som dosť detailista a perfekcionista čo sa týka mojich vecí... A rád mám vo svojich veciach poriadok...

A za seba som rád, že zatiaľ každý problém alebo myšlienku čo som sem napísal, tak je presne taká ako som aj chcel (viacmenej...) a aj daný gif alebo obrázok k tomu sedí tak ako som aj chcel (viacmenej...)

...

Aj tak... znovu hovorím... Čisto ja si myslím, že hocikto, kto číta alebo prečítal tieto "problémy" tak reálne ho takého detaily nezaujímajú alebo si ich ani nevšíma...

Bežný takýto človek len na toto klikne prebehne očami a ide ďalej... A aj zabudne o pár sekúnd čo čítal...

Ale čisto sám za seba som s týmto spokojný...

(viacmenej...)

~~(8:> ~~(8:>

Každodenné problémy introvertovDonde viven las historias. Descúbrelo ahora