Problém č.183

19 2 1
                                    

Toto neplatí na každého...

...

Asi poznáte ak ste na škole (základná, stredná)... Tak občas s triedou alebo viacerými triedami idete niekde do nejakého nákupného centra (buď kvôli nejakej akcií, ktorá sa tam koná a je nejako so školou spojená), alebo jednoducho vás tam zoberú, keď sa z niekadial vraciate a už nejdete do školy (lebo už je neskoro sa tam vracať), tak vás zavedú do nejakého nákupného centra a dajú vám tam hodinu rozchod a potom môžte ísť domov...

Sú to nepríjemné chvíle...

Dajú vám hodinu rozchod tam a povedia vám, že o toľkej a toľkej sa všetci stretneme tu a potom môžte ísť domov...

Takže vám dajú rozchod a vy len vidíte ako zrazu všetci ako aj s tvojej vlastnej triedy alebo aj s iných tried sa rozplynú preč... A vy ste tam zostali teraz sám...

Nemáte žiadnych kamarátov v triede a ani inde a ani s nikým nevychádzate na toľko, že by ste dokázali sa s ním prechádzať tú hodinu po obchode aspoň...

K tomu... veľa ľudí všade na vôkol... Hore dole všade kam sa pozrieš...

Najradšej by si už išiel hneď s tadiaľ preč... ale nemôžeš bohužiaľ...

Takže sa vyberieš niekam do časti nákupného centra, kde nechodí veľa ľudí a hlavne, že tam snáď nenarazíš na nikoho z triedy, kto by sa ti mohol posmievať alebo provokovať ťa...

Buď sa zavrieš na záchody... Alebo si sadneš niekam na schody, kde ľudia veľmi nechodia...

A čakáš...

Odpočítavaš každú sekundu, aby si už mohol ísť preč...

Buď si dáš sluchátka a niečo počúvaš, alebo hráš nejakú hru na mobile...

Alebo len potichu sedíš a hľadíš do nikam...

Ostatný medzitým určite chodia po skupinkách a po partiach... Idú do fast foodov sa najesť, po obchodoch... Alebo sa len prechádzajú a rozprávajú sa medzi sebou...

A ty sám... bez nikoho... len čakáš nato aby si už mohol ísť domov, kde budeš tiež sám...

...

Občas... keď tam pozeráš do nikam, tak si predstavuješ nejaké pekné predstavy...

Ako máš nejakého kamaráta, priateľa... A zabavíte sa spolu a tú hodinu si užijete... A po tej hodine pôjdete spolu ešte aj potom niekam...

To bohužiaľ zostane iba v našich pekných a krásnych a hlavne nereálnych predstavách...

~~(8:>

Každodenné problémy introvertovOnde histórias criam vida. Descubra agora