Toto bude trošku zložitejšie na pochopenie a neviem či to dokážem vysvetliť alebo napísať tak, ako chcem, alebo ako si to v hlave predstavujem. Zložitejšie hlavne v tom a hlavne pre tých, ktorý majú kamarátov, priateľov... ľudí s ktorými žijú svoj život. Snáď pochopíte čo myslím... Aj keď skôr nie...
Toto sa netýka len introvertov... Ak vôbec... Je to skôr pre ľudí, ktorý sú doslova uzavretý do seba. Uzavretý vo svojej malej bubline. Uzavretý a chránený pred zlou a krutou realitou. Pred svetom tam von. Pre tých... ktorý do slova a do písmena, bez výnimiek... nemajú žiadnych kamarátov, priateľov... známych. Jednoducho nikoho... Sú len oni sami so sebou.
Ak dosť dlho žiješ alebo prežívaš svoj život sám (rodičov nerátam) a nikdy si nemal možnosť zažiť kamarátstvo, priateľstvo a podobne, tak si začneš postupom času vytvárať vzťahy k nereálnym veciam.
A veľakrát sú tie nereálne veci, osoby pre nás viac reálnejšie, než realita samotná.
Začneme napríklad obyčajné veci vnímať viac živšie, reálnejšie než iný ľudia. Začneme si k ním budovať reálny vzťah.
Rastliny, zvieratá, plyšáci... iné tomu podobné veci.
Ten vzťah si k týmto veciam dokážeme vybudovať tak silný, že je to skoro ako reálny vzťah s iným človekom.
Rozprávaš sa s tým, staráš sa o to... Bojíš sa, že sa tomu niečo stane... Záleží ti na tom...
...
...
Potom... tu je druhá možnosť... Alebo skôr ani nie možnosť, ako skôr stav do ktorého sa môžeš dostať.
A to je... že si začneš vytvárať vo svojej hlave, predstave osoby, ľudí.
Buď to sú imaginárny ľudia... To je jedna možnosť a druhá, že keď pozeráš napríklad film, anime... hry a podobné veci, tak sa ti tam môže zapáčiť nejaká postava. Či už vzhľadovo, alebo sa vieš s tou postavou stotožniť... alebo oboje... Alebo ešte, že sa ti na tej postave páči niečo, čo by si chcel vedieť, zažiť... Spolu s tou postavou.
Budem sa venovať tej druhej možnosti.
...
Uvediem príklad...
Pozeral si nejaké anime a zapáčila sa ti tam nejaká postava... na základe vyše spomenutých vecí napríklad...
Na teba má, ale tá postava veľký vplyv a priťahuje ťa... Cítiš to...
Začneš si tu postavu reálne predstavovať vo svojom živote.
Predstavuješ si každodenné veci, ktoré robíš... Každodenný život, ktorý žiješ, prežívaš... a pridáš k tomu tú danú postavu s tebou.
Napríklad ako si robíš jesť... Tak si predstavuješ ako to pripravujete spolu...
...
To je ale to... Môžeš si to iba predstavovať...
Keď zaspávaš, tak si predstavuješ rôzne scény a konverzácie s tou danou postavou...
Ako napríklad idete spolu do školy, zo školy... Ako sa rozprávate, smejete... bavíte...
Ako idete spolu na nejaký výlet... Poprípade si predstavuješ veci po ktorých túžiš a predstavuješ si to s tou danou postavou...
Napríklad túžiš mať raz motorku, tak si predstavuješ ako s tou postavou zoberiete motorky a preháňate sa spolu po nočnom veľkomeste... Ako potom spolu zastavíte za mestom na prázdnom parkovisku... Je tam rovno automat. Spolu si z toho automatu kúpite nejaké pitie na osvieženie a dívate sa spolu opretý o svoje motorky na nočné mesto v diaľke...
...
Môžeš sa prichytiť ako budeš mať pri takých predstavách malý úsmev na tvári... ale ucítiš aj slzy, ktoré ti stekajú... a tú bolesť... Keď si potom uvedomíš, že to jednoducho nieje reálne... a je to len tvoja predstava, ktorá sa nikdy nestane...
...
...
Pre teba je ale tá postava reálna... reálna v tvojej hlave... ale reálnejšia než svet okolo teba... než ľudia okolo teba.
Reálne tú postavu dokážeš až cítiť... dokážeš ju počuť... tvoje predstavy sú také silné, že dokážeš cítiť jej objatie...
...
...
Aj keď sme v skutočnosti sami... a asi aj sami navždy zostaneme... Tak vďaka našej predstave... nie sme sami. Dokážeme si vytvoriť scény, konverzácie... momenty, chvíle... Ktoré asi nikdy nebudeme mať šancu zažiť... Ale ktoré sú pre nás stále oveľa reálnejšie než realita samotná...
...
..
.
A vždycky tú s nami tá postava bude. Či už v zlých chvíľach... alebo ešte horších. Vždycky jej budeme môcť povedať čo cítime... Vždycky bude stáť po boku nás a aj nás svojimi priehľadnými rukami podrží...
...
Kto vie... Možno práve vďaka tomu ako silno veríme naším predstavám a postavám, ktoré sú v nich... Tak im vďaka tomu dokážeme dať život...
...
A možno, keď ani mi sami o tom netušíme... tak sa o nás tajne starajú a držia nad nami ruku.
~~(8:> <:8)~~
VOUS LISEZ
Každodenné problémy introvertov
NouvellesToto je zbierka každodenných problémov introvertov. Budem vychádzať hlavne z mojich osobných skúseností , ale dopredu upozorňujem, že sa môže stať, že tu nájdete niečo čo ste už videli niekde inde. Nebude to však naschvál. Budem to písať svojím osob...