Tým, že veľa nerozprávam... Úprimne vôbec. Ak nemusím... Tak som si už dosť dávno veľmi začal obľubovať ľudí alebo filmy, kde dané postavy sú buď nemé alebo hluché... Že nedokážu rozprávať a môžu komunikovať iba gestami alebo inakším spôsobom.
Bude to asi tým, že sa viem s nimi stotožniť. Ja tiež radšej fungujem tak, že keď nemusím, tak nerozprávam a radšej len gestami ukážem čo a ako.
Príde mi to aj milé. Človek ktorý nevie rozprávať alebo má s tým problémy, tak musí sa vedieť dohovoriť inak... vtedy začína proces improvizácie a vynaliezavosti.
Napríklad Mímovia alebo všeobecne Pantomíma sa mi veľmi páči.
Paradoxne... človek, ktorý nedokáže rozprávať, tak dokáže oveľa viac vyjadriť svoje pocity a myšlienky, než človek, ktorý vie rozprávať.
Zároveň by som vám chcel aj doporučiť dva filmy, ktoré spadajú do tohto a ktoré patria medzi moje najobľúbenejšie čo sa týka tohto odvetvia.
Prvým je Koe no katachi
Tí ktorý pozerajú anime, tak budú o tomto filme určite vedieť.
Len v skratke o čom film je:
Ishida Shouya je chlapec ktorý na základnej škole šikanoval nepočujúce dievča Shouko Nishimiyu až do okamžiku, kedy ju jej rodičia presunuli na inú školu. Ishida si vôbec neuvedomoval ohavnosť svojich činov. Kvôli tomu prišiel o všetkých svojich kamarátov a nakoniec sa sám stane šikanovaným. Všetko sa ale zmení na strednej škole, kde sa opäť stretáva s nepočujúcou Shoukou a snaží sa napraviť všetko zlé, čo jej kedy urobil. Tím začína jeho cesta k náprave.
Film je veľmi dobre spracovaný, ale ak vás ten film zaujme a zapáči sa vám, tak vám odporúčam si po pozretí filmu prečítať mangu. Je tam dosť veľa vecí, ktoré sa do filmu nedostali a ktoré aj podrobnejšie vysvetľujú koniec filmu.
Druhým filmom je Mute
Len v skratke o čom film je:
V neurčitej budúcnosti niekde v Nemecku sa nemý barman Leo snaží vypátrať, kde nečakane a záhadne zmizlo jeho dievča Naadirah, ktoré pred ním ukrývalo jedno tajomstvo. Tým začína jeho pátranie po futuristickom Berlíne po jeho dievčati a snaží sa zistiť, kam zmizlo a čo za tým stálo. Pri tom naráža aj na iné skutočnosti.
Tento film patrí všeobecne medzi moje najobľúbenejšie. Kedže sú tam zakomponované určité prvky, ktoré mám veľmi rád. Ako napríklad Cyberpunk, Hlavná postava je barman, Veľmi krásna a sympatická ženská postava a hlavná postava je nemá...
K tomu sa mi aj veľmi páči ich strašne milí a roztomilí romantický vzťah aký medzi nimi prevláda.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Každodenné problémy introvertov
Kısa HikayeToto je zbierka každodenných problémov introvertov. Budem vychádzať hlavne z mojich osobných skúseností , ale dopredu upozorňujem, že sa môže stať, že tu nájdete niečo čo ste už videli niekde inde. Nebude to však naschvál. Budem to písať svojím osob...