Problém č.138

19 2 0
                                    

Samozrejme... Chodiť do obchodu niečo kupovať? Osobne? Medzi X iných ľudí? To fakt nie...

Čo sa dá... Tak objednať cez internet...

To je tá ľahšia a pohodlnejšia možnosť...

Problém nastáva... že akým spôsobom si nechať doručiť danú vec...

Kuriér? Znie to logicky... Ale problém nastáva u toho, že vy budete musieť striehnuť potom celé dni nato, že vám bude zrazu volať... a vy budete musieť zdvihnúť ten telefón a hovoriť mu veci... A potom ísť si prevziať osobne tú zásielku...

To znie ľahšie než sa zdá...

Ak ste zrovna ten, ktorý má problém s komunikáciou s cudzími ľuďmi a aj kontaktom s nimi, tak kuriér neprichádza do úvahy...

Čo to tak doručiť na poštu? Toto už závisí znovu na konkrétnom človekovi...

Síce nebudete musieť s nikým volať a ani na nikoho čakať... Ale budete musieť ísť osobne na poštu a si to ísť vyzdvihnúť...

Čo je ako pre koho...

Reálne čo tam budete musieť robiť je povedať maximálne "Dobrý deň" (a aj to by sme určite dokašľali) a povedať číslo danej zásielky... Niečo podpísať, prevziať balík a ísť preč...

Čo môže byť tak isto dosť ťažké pre niekoho...

Ešte tu je možnosť zásielkovne... Čo je síce podobné ako pošta... Ale s tým rozdielom... Že tam nieje toľko ľudí... A všetko čo musíte povedať je len to, že "Mám tu zásielku" nadiktovať číslo od danej zásielky potom kývnuť na znak súhlasu, keď sa vás spýta na vaše meno či je vaše k tej danej zásielke a potom len zaplatiť, prevziať zásielku a ísť preč...

Tak či tak... Kontaktu s ľuďmi sa asi nikdy nevyhneme...

...

Kiež by to fungovalo ako vo filmoch, kedy len zaplatíte cez internet... Kuriér by vám to len položil pred dvere, zazvonil a išiel preč... A vy by ste potom mohli sami, potichúčku, opatrne vykuknúť z dverí... Schmatnúť balík a rýchlo zavrieť... Bez žiadneho kontaktu... To by bolo najlepšie...

~~(8:>

Každodenné problémy introvertovTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang