Toto nieje zamerané len čisto na introvertov... Toto sa môže stať hocikomu...
Toto je strašne zložité na vysvetlenie a ja vo všeobecnosti neviem vysvetľovať... Nieto ešte cudzím ľuďom... Skúsim to nejako v skratke... A tak, aby ste tomu porozumeli... snáď nejako...
Dopredu hovorím... Toto nemá konkrétne so mnou nič spoločné, ani sa ma to nijak netýka... Toto píšem vo všeobecnosti, že sa možno v tom niekto iný nájde... that's all.
Každý má život aký má.
Stane sa to, že ste človek plachý, hanblivý... bez kamarátov... Máte a aj poznáte iba samého seba.
Človek môže mať takéto vlastnosti už od malička... Alebo ich postupne získa na základe veci, ktoré v živote zažil... nejaké zlé veci, nepríjemné... Nejaké, ktorého ho mohli nejakým spôsobom poznačiť...
Ak ale, ani postupom času sa to nebude meniť, tak sa to bude prejavovať aj v jeho psychike a v pohľade na svet.
Môže sa stať to, že sa začne uzatvárať do seba... Ale až príliš. Nepovie nikomu nič... Ako sa cíti, Čo si myslí, Aký má názor... Či potrebuje pomoc...
Tým, že nemá žiadnych kamarátov... a povedzme, že rodine neverí... alebo z jej/jeho pohľadu si myslí, že mu jej/jeho rodina jednoducho nerozumie alebo nebude rozumieť, tak začne v sebe všetko dusiť... Začne žiť iba v jej/jeho malom svete.
Ten jej/jeho svet môže byť kľudne iba malá izba, kde bude tráviť celý čas... Uzavrený... Pred všetkými a pred všetkým... Pred všetkým tým zlým...
To môže zapríčiniť aj to, že nebude schopný/á sa potom začleniť do spoločnosti. Bude sociálne nevyspelí/á a nebude vedieť ako komunikovať s ostatnými ľuďmi.
O to horšie bude si potom nájsť prácu... chodiť do školy alebo dokončiť školu... Nebude vedieť čo v živote chce...
K tomu takýto človek postupom času začne trpieť psychickými problémami...
Paranoja, Depresie, Schizofrénia... A podobné tomu...
Tým, že nemá a ani nikdy nemal/a žiadnych kamarátov ani známych a ani nikoho nepoznal/a... Tak jej/mu ani nemá kto pomôcť... On/a sám/a nepožiada o pomoc nikoho, lebo z jej/jeho pohľadu vie, že by jej/mu aj tak nikto nedokázal pomôcť.
Ak si ten človek možno aj nejakým spôsobom dokázal získať nejaké menšie peniaze a nejakú strechu nad hlavou... Nejaký malý apartmán... Tak nakoniec sa môže stať aj to, že nakoniec zomrie sám... Celý život bol sám a aj nakoniec zomrie sám... Bez toho aby o tom niekto vedel... Alebo aby to niekoho vôbec zaujímalo...
Možno ten človek aj vie, že nakoniec zomrie... Skôr než má... Ale nemá s tým čo urobiť... Lepšie povedané... Nevidí žiadny dôvod preto niečo urobiť...
Alebo sa rozhodne, že to sám ukončí skôr... Lebo aj tak nevidí žiadny rozumný význam žiť ďalej... A on sám taký život žiť nechce...
Takýchto ľudí je na svete X.
Dá sa takým ľuďom pomôcť? Možno...
Dokážu si taký ľudia pomôcť sami? Dokážu sa z takého života dostať vlastnou vôlov? Ja nato úprimne neviem odpovedať...
Tu je to strašne ťažké v tom, že každý sme iný... Každý vnímame svet, veci, ľudí úplne inak, než ten druhý...
Ten človek by hlavne potreboval nejaký konkrétny dôvod nato a hlavne aj nejakú motiváciu aby to zmenil a dostal sa z toho...
...Ale dať takému človeku ten pravý dôvod a motiváciu je priam až nemožné...
Čo ak jemu samému na sebe ani nezáleží... Nezáleží mu čo s ním bude... Nemá dôvod niečo urobiť pre seba... Lebo vie, že to nemá žiadny význam...
Na takýchto ľudí jednoducho "klišé" reči a motivačné sprostosti nezaberajú...
A ten človek môže byť úplne normálny... Že na prvý pohľad keby že ho vidíš, tak si ani nepovieš, že v skutočnosti vo vnútri je aký je... Vyzerá normálne... je pekný/pekná... Zdravý/á (svojím spôsobom)... Nemusí to byť hneď nejaký stroskotanec závislí na nejakých sprostostiach (alkohol, cigarety, drogy...)
...
To je asi ten pocit... kedy človek nežije... iba prežíva... deň čo deň... všetko také isté... a všetko také isté aj končí... žiadna zmena... nič nové...
Možno aj na niečo čaká... Čaká... na nič.
A možno ani to nie...
"Každý deň začína a končí... Či už so mnou alebo bezo mňa"
~~(8:> ~~(8:> ~~(8:>~~(8:> ~~(8:>~~(8:>
<:8)~~ <:8)~~ <:8)~~ <:8)~~ <:8)~~ <:8)~~
UPDATE: Toto je v podstate len taký malý bezvýznamný update...
V mojom príbehu Koniec zlý, všetko zlé som pridal do Bonusu zaujímavosť č. 10.5
Reálne sa nato ani nemusíte ísť pozrieť, keďže tá zaujímavosť je skôr pre ľudí, ktorý poznajú hru The World Ends with You.
Tí, ktorý čítali ten môj príbeh a čítali aj bonus, tak vedia, že som tam použil jednu lokáciu z tej hry do môjho príbehu.
V tej zaujímavosti čo som pridal som len vysvetlil a porovnal reálnu lokáciu z hry a tú istu lokáciu v reálnom živote... Pridal som tam pár obrázkov na porovnanie a niečo k ním vysvetlil...
Tú zaujímavosť skôr ocenia len ľudia... alebo niekto (ak vôbec niekto taký existuje...), ktorý čítal ten môj príbeh a aj pozná tú hru a má ju veľmi veľmi rád, tak ako aj ja... Tak ho to možno môže trošku potešiť...
Ostatný, ktorý ani nevedia o čom teraz píšem... Tak to môžte kľudne preskočiť a nevšímať si to... Alebo si to môžte ísť pozrieť... To je čisto len na vás...
~~(8:>
<:8)~~
ČTEŠ
Každodenné problémy introvertov
PovídkyToto je zbierka každodenných problémov introvertov. Budem vychádzať hlavne z mojich osobných skúseností , ale dopredu upozorňujem, že sa môže stať, že tu nájdete niečo čo ste už videli niekde inde. Nebude to však naschvál. Budem to písať svojím osob...