Problém č.167

19 1 0
                                    

Toto neplatí na každého...

...

Zvyčajne ako introvert preferuješ komunikáciu s inými ľuďmi radšej cez internet než osobne z očí do očí...

Z viacerých dôvodov pochopiteľne...

Máš lepší pocit bezpečia...

Máš čas na rozmyslenie čo odpovieš...

Je toho viacej...

...

Môže sa stať ale, že si človek trochu iný... ktorý nad vecami až príliš na Xtú premýšľa a jednoducho vidí... chápe... veci trochu inak než ostatný...

Čo nieje veľmi dobré v istom slova zmysle... (To je trošku zložitejšie na vysvetlenie, tak to nechám tak radšej...)

...

Pre nejakého človeka môžu pôsobiť konverzácie s iným človekom cez internet jednoducho... Neúprimné, falošné...

Tým, že ten človek toho druhého človeka na druhej strane obrazovky nepozná (osobne nepozná), tak tam pre neho vznikajú isté prekážky...

Najväčší problém môže byť ten, že sa ten človek nebude môcť dokázať a ani nebude chcieť sa otvoriť tomu druhému človeku...

Nebude chcieť hovoriť nič o sebe a o svojom živote...

Vtedy potom nastane to, že sa tí dvaja ľudia nebudú môcť o čom rozprávať a komunikácia skončí...

Jeden si bude myslieť niečo iné a ten druhý naopak to nebude vedieť vysvetliť tomu človeku...

(Je to zložitejšie na vysvetlenie...)

...

Toto nemôžem povedať z vlastnej skúsenosti, keďže nikdy žiadna taká nebola...

Toto je skôr len to čo si ja osobne myslím alebo čo ja osobne cítim...

Komunikácia medzi dvoma ľuďmi z očí do očí... Keď sú spolu pri sebe je jednoducho iná, než keď komunikujú cez internet...

Vtedy jednoducho tú osobu vidíš, cítiš... Vidíš ako reaguje na to čo hovoríš... Vidíš ako sa pri tom tvári...

K tomu je tam istý druh intimity, vďaka ktorému dokážeš o niečo viac byť úprimnejší, otvorenejší...

Vtedy to, čo nedokážeš alebo nechceš napísať cez internet, lebo by to jednoducho nemalo takú tú váhu, ten význam, tú hĺbku... Tak dokážeš alebo skôr by si vedel povedať tej osobe priamo jej do očí... Keďže ste tam spolu pri sebe... (Najlepšie len vy dvaja...)

...

Samozrejme...  môže sa stať, že ono aj v situáciach kedy ste spolu by ste nevedeli byť otvorený, úprimný... Ani nič... a niekomu by to naopak bolo lepšie cez internet...

Prípad od prípadu... Tam je X okolností a vecí okolo toho... Všetci sme jednoducho iný a všetci všetko inak vnímame...

...

Toto som napísal len čisto za seba... To čo si ja myslím... Alebo aspoň ako by som si ja prial aby to tak bolo... (V podstate som viacmenej trošku opísal seba samého...)

~~(8:> <:8)~~

Každodenné problémy introvertovDonde viven las historias. Descúbrelo ahora