Problém č.182

26 4 1
                                    

Toto neplatí na každého...

...

Niektorý ľudia jednoducho neradí vystavujú svoju tvár verejnosti... Je im to nepríjemné z X dôvodov...

Niektorý ľudia vo všeobecnosti neradí vystavujú časti svojho nahého teľa verejnosti...

(Tým myslím ruky, nohy, tvár...)

A preto chodia najviac zahalený ako to ide...

Dlhé rukávy, dlhé nohavice, niekedy aj rukavice... Bunda nato ešte... Možno šál (závisí od obdobia...)

A ak sa dá, tak hlavne niečo na tvár... Maska...

Je jedno či je leto a vonka môže byť aj 30+ stupňov... Tak aj tak, keď už musíme ísť z nejakého dôvodu von, tak sme naobliekaný ako v zime... (Asi nie úplne doslova...).

Preto je pre niektorých z nás zima to najlepšie obdobie, preto že keď v zime musíme ísť von, tak aspoň tak nevyčnievame, lebo všetci sú naobliekaný...

Ale v lete... To sme ako päsť na oko...

Preto že v lete, všade kde sa pozrieš, tak všetci majú na sebe čo najmenej oblečenia...

Muži krátke tričko a krátke tepláky...a ženy... No... tie sa snažia v lete mať svoje telo čo najviac odhalené ako to ide... A dosť často to sú bohužiaľ extrémy...

Ľudia sú rozdielny no...

Samozrejme je logické, že ľudia budú v lete chodiť v krátkom, lebo je im teplo... To je normálne a logické...

U niektorých z nás to je tak... Že my nechodievame von a sme radšej zavretý v našej tmavej izbe... Kde náš nemôže nikto iný vidieť...

A keď už musíme z nejakého dôvodu ísť von, tak je nám jedno, že nám bude teplo a že sa budeme potiť... Preto že pre nás to je len o tom, že sa musíme dostať z bodu A do bodu B čo najrýchlejšie a hneď naspäť domov...

Takže sa naobliekame a zakryjeme každý kúsok nášho tela a rýchlo to nejako prebehneme...

...

Jedna vec, čo je na tejto pandémii dobré je to, že už nieje divné nosiť rúška, masky na tvári...

Jedna vec čo som vždy závidel ľuďom z Ázie je to, že tam je úplne bežné, že ľudia nosia rúška a nikto sa tam na nikoho kvôli tomu nepozerá blbo...

Samozrejme oni to tam nosia buď kvôli problémom zo smogom vo vzduchu, alebo ak je tam človek chorý, tak nosí rúško aby ostatných na okolo nenakazil...

To je niečo čo napríklad na Slovensku bolo nemožné pred pandémiou... Tu fakt nebolo normálne, aby mal človek na ulici len tak rúško a ľudia by sa na teba okamžite dívali ako na niečo nenormálne...

Preto, keď kvôli tej pandémii celý svet musel nosiť rúška, tak už aspoň to nieje také nenormálne tu nosiť rúško... alebo nejakú masku...

Takže môžeš konečne bez problémov dobrovoľne nosiť rúško a zakryť si tým tvár aby ju ostatný nevideli a nemusíš sa báť, že by sa niekto na teba zato divne pozeral...

...

Keby že môžem, tak nosím nejakú masku, čo by mi zakrývala celú tvár, do konca života...

~~(8:>

Každodenné problémy introvertovDonde viven las historias. Descúbrelo ahora