Problém č.194

9 2 0
                                    

Slová do vetra...

...

Toto neplatí na všetkých...

...

Ako ísť von, keď si nikdy vonka bežne nechodil...?

Bežný ľudia chodia už od mala sami vonka alebo s kamarátmi...

Povedia jednoducho rodičom, že idú von a proste idú...

Alebo oznámia rodičom, že idú ku nejakému kamarátovi, alebo ku niekomu prespať...

A idú...

Rozhodnú sa, že pôjdu sami alebo s kamarátmi na nejaký výlet mimo tvoje rodné mesto...

A idú...

Rodičia to buď dovolia, alebo s tým naopak nemajú vôbec problém...

Všetko funguje ako má...

Môžeš si ísť kedykoľvek von...

Preskúmavaš svoje okolie...

Poprípade spoznávaš cestou nových ľudí...

Taký bežný život normálnych ľudí...

...

Existujú tu potom ľudia, ktorí z X rôznych dôvodov... Jednoducho von nechodili, alebo nemohli von chodiť...

Maximálne kedy boli von, tak to bolo iba do školy a zo školy...

Poprípade do obchodu alebo ku doktorom...

Inak stále doma...

Je jedna vec... mať a nemať kamarátov a dôvod ísť von, ale druhá vec, je vôbec mať tú možnosť ísť von...

Niekedy to možno ani nieje tak, že by si mal zakázané chodiť von...

Ako skôr, že tým, že si nikdy vonka nechodil alebo veľmi veľmi málo, tak rodičia si už zvykli, že nikam nechodíš a si stále doma...

Možno aj vedia, že nemáš žiadnych kamarátov, takže by ťa ani nemal kto niekam zavolať...

Možno aj vedia, že si introvert a rozumejú, že von by si asi nechcel ísť len tak...

Čo ak... ale toto trvá doslova až do dospelosti?

Človek sa zrazu nad tým zastaví a uvedomí si, že máš vlastne 20-30 rokov a jednoducho si stále len doma...

A aj keby že by si chcel ísť von...

Sám kľudne... lebo kamarátov nemáš a ani nikoho nepoznáš...

Tak ako by si sa preboha spýtal rodičov...

Už len ta myšlienka nato, že aký si starý, ale tým že si nikdy poriadne nechodil von, tak by si sa doslova musel spýtať rodičov, že či môžeš ísť von a oni by sa ťa zrazu začali na všetko okolo toho vypytovať a rozmýšľali a riešili by, že prečo zrazu chceš ísť von a že či sa niečo nedeje a pýtali by sa ťa že prečo ideš von a kam pôjdeš a kedy prídeš a či sám alebo s niekým atď...

Jednoducho...

Keď si uvedomíš, že normálny bežný ľudia v tvojom veku a dokonca aj oveľa mladší, chodia bez problémov von len tak...

Kľudne len tak na výlety alebo k niekomu prespať a doslova to rodičom len oznámia a rodičia to automaticky berú úplne v pohode a ďalej sa nezaujímajú...

A vieš, že máš od nich pokoj a keď prídeš, tak sa maximálne spýtajú, že "ako bolo" a ty len že "dobre" a tam končí vaša konverzácia a takto fungujú bežný normálny ľudia, a keď sa pozrieš na seba, tak doslova len tak myšlienka že by si sa musel spýtať a čo všetko by ta otázka zrazu spôsobila...

Že doslova by si bol vypočúvaný o všetkom a sledovaný a kontrolovaný a po príchode by si musel hovoriť čo si robil atď...

A to všetko len preto, lebo jednoducho si z X rôznych dôvodov nechodil bežne von...

...

Vždycky keď to vidíš vo filmoch...

Ako ľudia chodia len tak von...

Kedykoľvek...

Cez deň alebo aj v noci...

A všetci sú z tým úplne v poriadku...

A potom sa pozrieš na seba, a vieš, že ty doslova nebudeš môcť asi nikdy chodiť len tak bežne von...

...

A k tomu... aj keby že by sa ti nejakým zázrakom podarilo ísť von...

Tak vlastne... Čo by si robil? Kam by si išiel?

Tým, že si nechodil bežne von, tak vlastne ani nevieš čo vlastne tak bežný ľudia von robia...

K tomu...

Môžeš mať problém, že ako vlastne máš správne chodiť...

Budeš sa furt kontrolovať, že či chodíš normálne a nie nejako zvláštne...

Aby sa ľudia na teba nepozerali, že čo to ide za čudáka okolo...

...

Keď sa nad tým človek zamyslí, tak ako niekto ako ty... Keby že by si našiel kamarátku na internete alebo niekoho napríklad a chceli by sa stretnúť...

Ako by si to sakra urobil?

Tá predstava, že by ty ako človek, ktorý skoro nikdy nechodil bežne von by sa prišiel opýtať rodičov, že či môže ísť v 20-30 rokov zrazu von a k tomu zrazu s niekym koho spoznal na internete?

Doslova... doslova ľahšie by bolo si objednať dobierkou zbraň a zastreliť sa... než toto podstúpiť...

...

Jediná možnosť v takýchto prípadoch je, že by si si musel nájsť vlastne bývanie a potom budeš môcť chodiť slobodne von kedy chceš, bez toho aby si sa musel niekoho niečo pýtať alebo oznamovať...

Ale to je v niektorých prípadoch s veľkou pravdepodobnosťou nemožné a asi nikdy nebudeš môcť chodiť len tak von ako bežný ľudia...

Budeš si to môcť iba predstavovať a sledovať spoza okien iných ľudí ako si chodia bežne po vonku...

~~(8:>


Každodenné problémy introvertovTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang