Problém č.164

15 2 0
                                    

Ak nemáš tú možnosť sa s niekým rozprávať, tak žiješ potom v podstate stále iba ticho...

A tým, že si stále iba ticho alebo dosť veľkú väčšinu času... Tak to postupom času ide na mozog...

A môže to spôsobovať nejaké problémy...

Napríklad, ak po čase prehovoríš alebo by sa ťa niekto niečo opýtal, tak by si rozprával extrémne potichu a nevedel by si alebo by sa ti nedalo rozprávať hlasnejšie...

Alebo aj... by si mohol začať koktať...

Tým, že si dlhodobo ticho, tak sa môže stať to, že keď po nejakej dobe prehovoríš, tak sa môžeš v určitých slovách, vetách zakoktať...

Tým, že nerozprávaš alebo málo rozprávaš, tak máš problém normálne vysloviť nejaké dlhšie slová alebo pri začiatkoch konverzácie sa môžeš zakoktať...

Môže byť aj to, že naopak sa budeš snažiť povedať niečo veľmi rýchlo... že sa to budeš snažiť dostať zo seba čo najrýchlejšie von, tak sa u toho zakokceš...

Stať sa môže aj to, že ak sa dlhodobo s nikým nerozprávaš, tak budeš mať malú slovnú zásobu... a pri nejakej budúcej konverzácií budeš mať problém nájsť správne slova aby si dokázal vyjadriť to čo chceš...

Tým nemyslím to, že zabudneš rozprávať... to nie... myslím len to, že budeš mať len o niečo menšiu slovnú zásobu a nebudeš tak dobrý v komunikácií...

To by sa samozrejme dalo napraviť tým, že sa začneš potom s niekým rozprávať o všeličom možnom a dostaneš sa znovu do normálu... Snáď...

~~(8:>


Každodenné problémy introvertovWhere stories live. Discover now