21. BÖLÜM > YENİ OKUL ARKADAŞIN

224 9 2
                                    

Kurabiyeleri kontrol edip Doruk ile içeri gittik. "Hala kurabiyeler olmadı mı ?" diyen Berke'ye Doruk "Lan seni evde beslemiyorlar mı ?" dedi.

Boş boş otururak geçirdiğimiz dakikalar sonucunda kurabiyelerimiz pişmişti. Doruk tepsiyi fırından çıkarırken mutlulukla el çırptım ve "Harika gözüküyorlar." dedim.

"Aynen."

Doruk tepsiyi bırakıp bir kurabiye alıp ısırdı. "Nasıl olmuş ?" Kurabiyeler daha yeni fırından çıktığı için Doruk ısırdığında parçalanmıştı.

"Al tadına bak." diyerek elindeki kurabiyeyi yemem için ağzıma yaklaştırdı. Diğer elini de dökülmesin diye elinin altına koymuştu. Tek eliyle pek dökülmesini engelleyemediği için ben de ellerimi ellerinin altına tuttum ve kurabiyeden ısırdım. Şu an çok tatlı gözüktüğümüzden eminim.

"Süper olmuş." derken Doruk kurabiyeleri tabağa yerleştiriyordu. Aniden bana döndü bir şey şöylecekti ki Berke ve Merve mutfağa girdi. Bu sahneler hep filmde olur zannerdim. Berke kurabiyenin birini alıp ağzına attı.

Doruk bana bakıp "Berke bak kurabiye adamı Görkem senin için yaptı." dedi.

"Oha ilk defa biri bana kurabiye adam yaptı." derken kurabiye adamı yedi. Sonrada içeri gidip hepberaber kurabiyelerimizi yemeye başladık.

- - - -

Yataktan hızlıca kalkıp okul üniformasını giydim. Bugün Berke'nin okulda ilk günüydü ve ben sanırım ondan daha heyecanlıydım. Rutin işleri bitirip servise bindim. Merve her zaman ki gibi uyuyordu. Bende Berke'ye mesaj attım.

Gönderilen : Berke

"Sınıfın belli mi ?"

Gönderen : Berke

"11/F :)) Bekliyorum okula gelince."

Gönderilen : Berke

"Bekle servisteyim :))"

Okula varınca Merve'yi uyandırdım. Berke dememe rağmen direk sınıfa çıkıp tekrar uyumaya başladı. Nasıl uykusu varsa artık.

Bende 11/F'ye doğru yola koyuldum. Sınıfa girdiğimde Berke sırtı kapıya dönük kapşonlu birine bir şeyler anlatıyordu. Beni görünce sustu ve gülümseyerek ayağa kalktı.

"Ooo Berke bey ilk günden çevre yapmışız." O gülerken kapşonlu olan da yavaşça ayağa kalktı. Bu ne ya böyle korku filmi gibi.

Kapşonlu arkasına dönerken Berke'ye baktım. Gülümsedi ve kafasını salladı. Ve kapşonlu arkasına döner.

Berke "Yeni okul arkadaşına merhaba de." derken gördüklerim gerçek mi diye gözlerimi kırpıştırdım. Doruk tam karşımda okul formalarıyla duruyordu.

"Doruk sen..."

"Evet artık aynı okuldayız."

Sevinçle koşarak boynuna sarıldım. O da güçlü kollarıyla bana sarıldı. O kadar mutluydum ki. Bundan sonra hep beraber olabilirdik. Bu BİZ için bir şanstı.

Yavaşça geriye çekilirken "Ben çok sevindim." dedim. Gülümsedi.

Heyecanla "Hadi gel sana okulu gezdireyim." dedim.

"Olur." deyince sınıftan dışarı çıktım.

Aklıma takılan şey ise Berke'nin ne ara ortalıktan kaybolduğuydu. Doruk'a öğretmenleri anlatırken okulu da gezdiyordum. Bizim kat bitince onu kantine götürdüm.

"Sen burada otur ben bize bir şeyler alayım. Kahvaltı yaptın mı ? Yapmadıysan bir şeyler yeriz."

"Gerek yok hiç bir şeye. Oturalım."

YERYÜZÜ GÖKYÜZÜ'NE AŞIKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin