11. BÖLÜM > İLK DANS

172 20 8
                                    

İYİ OKUMALAR ! :D

- - - -

Sarkım bittiginde yavasca gözlerimi araladım. Ve büyük bi alkıs koptu. Salondan

"Bi daha !" nidaları yükselirken ayaga kalktım.

"Dinlediginiz icin tesekkür ederim. Herkese iyi eglenceler." deyip gülümsedim.

Sahneden inip masaya dogru yürümeye basladım. Doruk'a baktıgımda hala bana bakıyor olduğunu gördüm. Gözlerinden bi sey anlasılmasada yüzünde o muhtesem gülümsemesi vardı. Masaya yaklastıkca kalbim hızlanırken Doruk'un gülümsemesi daha cok arttı. Sen böyle gülme bana iyi gelmiyor desem hem ergen hemde yavsak olurdum. Bu yüzden sustum.

Masaya vardıgımda tekrar alkısladılar. Doruk dahildi ve beni en cok mutlu edende oydu sanırım. Oturmak icin yerime dogru yönelmistim ki bizimkiler kalkmamak icin mızmızlanınca oturamadım. Tabi hemen Doruk bi centilmenlik yapıp ayaga kalktı ve gecmem icin yer verdi. Koltuklar iki kisilik oldugu icin ikimiz oturcaktık. Bu kalbimi daha da hızlandırırken yavasca yerime oturdum. O da yanıma oturunca kolunu koltuga koydu. Yani benim arkama. Uzaktan biri görse benim omzuma koymus gibiydi. O degilde ben niye böyle heycanlanmıstım. Cisem

"Süperdin !" derken digerleride benzer seyler söyledi.

Sadece gülümsedim. Kulagımda hissettigim nefesle irkilsemde tepki vermedim.

"Sesin sandıgımdan daha iyiymis Kücük yalancı." dedi ve geri cekildi.

Karsılık vermek yerine parfümünü icime cektim. Öyle güzel kokuyodu ki.

"Görkem yarın aksam kumsala iniyoruz Berke gitarını getircek sende sarkı söylüyosun. İtiraz kabul etmiyoruz." diyen Cisem'e baktım.

Tam agzımı acmıs itiraz edicektim ki Berke benden önce davrandı.

"Biz yarın gidiyoruz. Bi daha ki sefere artık." deyip omuz silkti.

"Biz ?" dedi Berna aklımı okumus gibi.

"Doruk ve ben." tüh !

Sen git Berke Doruk bizimle kalsın diyemedim. Öylece Doruk'a baktım. İki saniyeligine yüzüme bakıp kafasını cevirdi. İyi ki cevirdi zaten cevirmese cok yakın oluyoduk ki bu beni heycanladırıyodu.

"Bi gece daha kalsanız. Sonra bizde döncez zaten." dedi Berna.

Cisem de onu destekleyince Berke Doruk'a baktı. Doruk kafasını olumsuz anlamında sallayınca ben dahil herkesin yüzü düstü.

"Siz bizi bosverin keyfinize bakın." diyen Berke'ye Cisem sarılıp

"Sensiz olmaz." dedi.

Berke olumsuz anlamda kafasını sallayınca masaya sessizlik cöktü. Bi anda sarkıda kesilince herkes sahneye döndü.

"Tüm ciftlerimizi piste bekliyoruz." diyen sahnedeki adama baktım.

Lan dügünde miyiz ? O ne öyle piste bekliyoz falan. Yakında abla cocukları pistten alalım dese sasırmazdım. Yanımıza gelenler teker teker dansa kalkarken bi tek Ben , Merve , Doruk ve Berke kalmıstık. Berke Merve'ye elini uzatınca onlarda kalktılar. Merve'ye gülümserken gene kulagımda sıcaklık hissettim.

"Dans etmek ister misin ?" deyince sasırdım.

Hatta cok sasırdım desem daha dogru olurdu sanırım.

YERYÜZÜ GÖKYÜZÜ'NE AŞIKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin