Ve yeni bölüm gelir ! :))
Geç kaldığım için hepinizden özür dilerim.
İyi okumalar !
Sabah gözlerimi açtığımda yanımda sere serpe uyuyan Merve'yi gördüm. Uyanmaması için yavaşça yataktan kalkıp telefonumu aldım ve banyoya gittim. Elimi yüzümü yıkayınca aynaya baktığımda korkunç benle karşılaştım.
Pijamam ve harika saçlarım (!) Saçlarımı o meşhur dağınık ev topuzundan yaptığım da cidden güzel olmuştu. Odaya geri dönüp altıma kot şortumu giyip tişörtlerime baktım. Elime beyaz bir tişört alacakken altında ki tişört yere düştü. Uçuk mavi , baskısız bir tişörttü. La ben bunu ne zaman aldım ben ? Evet hatırladım ! Bu Doruk'un tişörtü.
Gülümseyip tişörtü üstüme geçirdim. Tişörtün ön ucunu şortun içine sokunca aynaya baktım. Şu an yüzümde ki uyku sersemliği olmasına rağmen harika görünüyordum. Daha fazla oyalanmadan aşağı indim. Bahçeden Eva'nın ve Gökşen'in sesi geliyordu. Bahçeye gitmeden mutfağa geçtim.
"Günaydın Efendim. Anneniz sabah çıktı. Ben de kahvaltıyı hazırlayıp çıkacağım." diyen genç kadına gülümseyip "Teşekkürler ama kahvaltıyı hazırlamanıza gerek yok. Zaten biz az sonra dışarı çıkacağız." dedim ve geri salona döndüm.
Gökşen'in yanına gitmeden telefonumu açmalıydım. 1 mesajı görünce ışık hızıyla açıp okumaya başladım.
Gönderen : Doruk
"Günaydın :))"
Gönderilen : Doruk
"Günaydınnn :)))"
Mesaja cevap verip bahçeye çıktım.
"Günaydın. Kahvaltıda dışarı çıkalım. Annemde yokmuş zaten. Oradan da sen arkadaşlarınla buluşmaya gideriz." deyip mindere oturdum.
Gökşen "Günaydın." deyip yanıma oturacaktı ki durdu ve beni baştan aşağı süzdü.
"Tamam gidelim de sen üstüne bir şeyler giyeceksin demi ?" dediğinde üstüme baktım. Acaba Doruk ne derdi diye düşünürken Gökşen beni kolumdan tutup ayağa kaldırdı.
"Git Merve'yi de uyandır , üstüne düzgün bir şeyler giy. Yarım saat sonra evden çıkarız."
"Emredersin. Başka ?" dediğimde saçlarımı karıştırdı.
"Başka bir şey yok. Zaman başladı." dedi ve kendi odasına gitti.
Odama çıkıp Merve'yi uyandırdım. O elini yüzünü yıkarken bende şortumu çıkarıp lacivert pantalonumu giydim. Hava soğuk gibi olduğu için üstüme de beyaz hırkamı alınca hazırdım. Merve de dolabımdan bordo pantolon ve üstüne de beyaz tişörtle bir hırka aldığında ikimiz de hazırdık. Telefonumu ve paramı alıp aşağı indim. Gökşen kapıda bekliyordu. Beni görünce direk giydiklerime baktı.
"Aferin." dediği sırada Merve de aşağı inmişti.
"Hadi çıkalım." deyince ayakkabılarımızı giydik ve yola çıktık. Küçük bir kafede hem kahvaltı edip hem de sohbet ederken masada duran telefonum çaldı.
Doruk arıyor...
Telefonumu sessize almayı unuttuğum için kendime küfür ederken telefona uzandım. Ama Gökşen atik bir şekilde önümde ki telefonu alıp açtı ve kulağına götürdü. İşte şimdi sıçtım.
(Doruk)
Uykumu bölen zile söverken açmazsam çalar çalar gider diye düşünüp açmamaya karar verdim. Kapı susmuştu ki telefonum çalmaya başladı. Berke arıyordu. Sabah sabah ne istiyorsa acaba ?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YERYÜZÜ GÖKYÜZÜ'NE AŞIK
Teen FictionOnların aşkı farklıydı. Kız ; Gökyüzü'ydü. Herkesin hayran olduğu , kimsede olmayan güzelliğe sahipti. Ama kimsenin ulaşamayacağı kadar uzaktaydı. En çokta ona. Yeryüzü'ne ... Erkek ; Yeryüzü'ydü. Kimsenin bilmediği , kimseye anlatmadığı ama içinde...