27. BÖLÜM > ANILAR

155 9 6
                                    

Öncelikle Herkese Hayırlı Ramazanlar !
Uzun zamandır bölüm paylaşamıyorum çünkü bilgisayarım bozuk. Bundan sonra daha sık bölüm paylaşmaya çalışacağım.
Telefondan yayımladığım için düzen konusunda sorunlar var kusura bakmayın artık. ((:
İyi okumalar !
- - - - - - -

" Görkem !" Yürüdüğümü görünce arkamdan seslendi ve tüm kantin işini gücünü bırakıp ikimize baktı. Sırf kalabalık var diye dönüp Doruk'u bekledim.
Doruk yanıma gelince Gökşen yüzüme baktı. Ona gitmemesi için yalvarırcasına bakarken Doruk elini belime koyup ilerlemem için hafifçe ittirdi. Ben yürürken bir yanımda Gökşen diğer tarafımda Doruk vardı.
"Görkem dışarı çıkalım mı ikimiz ?" İkimiz derken vurgulayarak söylemişti ve Gökşen'in yavaşça sinirlendiğini hissedebiliyordum.
"Doruk , Görkem ile işimiz var. Sonra konuşun kardeşim. Hadi eyvallah." deyip kolunu omzuma attı. Biz ilerlerken Doruk karşı çıkmamıştı. Gökşen ile koridorda yürürken herkes bize bakıyordu. Hatta bazılarının konuştuklarını duyuyordum. 

"Bunun sevgilisi Egemen değil miydi ?" 

"Çocuk fazla yakışıklı."

 "Çok yakışmışlar."

 Ve daha bir sürü şey. Birlikte sınıfa girince Gökşen kolunu çekti ve sırama doğru yürüdük. Çantamı arka sıraya attım ve Gökşen'e dönüp "Hangimizin yanına oturmak istersen oraya otur." dedim. 

Sonra da sınıftan çıkıp Oğuz'un sınıfına yürüdüm. Oğuz en arka köşe de bir kız ile sohbet ediyordu. Arkasından gidip elimle gözlerini kapattım. 

"Görkem önemli bir şey konuşuyoruz. Elini çeksen ?" 

O kadar ciddi ve soğuk söylemişti ki hızla elimi çektim. 

"Bir şey mi söyleyecektin ?" 

"Hayır seni görmeye gelmiştim."

 "Şimdi işim var kusura bakma."

 "Tamam." dedim ve hızla sınıftan çıktım.

 Bir anda onu böyle değiştiren şey neydi ki ? Zaten bugün tüm terslikler beni buluyor. Tekrar sınıfa dönüp Gökşen'in yanına oturdum. Telefonda biriyle konuşuyordu. Sanırım babasıydı.

 Kapatınca "Ee beni arkadaşlarınla tanıştırmayacak mısın ?" dedi.

 "Niye sen kendin tanışamıyor musun ?"

 "Bu çekicilikle sence tanışamaz mıyım ?" derken gülümsedi. Ama bu normal bir gülümseme değilde kızları ayartmak içindi. 

"Hatta şöyle bak." deyip yamuk gülümsedi ve gözlerini hafif kıstı. Eliyle de saçlarını düzeltince cidden çok tatlıydı. 

Düzelttiği saçlarını karıştırıp "Çok tipsizsin." dedim. 

"Biz buna seksi diyoruz." 

"Maymun götüne benziyorsun." dedim ve ayağa kalktım. 

"Beni takip et Maymun götü." deyip tahtanın önüne yürüdüm. 

"Gelmiyorum lan siktir git." diye bana trip attı. Uzun zamandır küfür etmiyordum. Yani annemin yanında etmezdim. Ama Gökşen sağ olsun bu gidişle çok küfür edecek gibiyim. Tahtanın önünde sohbet eden grubun içine dalıp "Selam millet." dedim. Öyle hal hatır sorduktan sonra bana Gökşen'i sordular. 

Pelin -sınıf arkadaşım- "Pek arkadaş canlısı değil sanırım." deyince Buse de "Fazla havalı." dedi. Kısacası kimse Gökşen'den pek hoşlanmamış. 

"Yok iyidir Gökşen. Durun tanıştırıyım sizi." deyip Gökşen'e baktım. 

"Gökşen gel de arkadaşlarınla tanış."

YERYÜZÜ GÖKYÜZÜ'NE AŞIKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin