7. BÖLÜM > BİLEKLİK

228 29 14
                                    

MEDYADA BİLEKLİKLERİN FOTOĞRAFI VAR.

 

------

DORUK'UN AĞZINDAN

Berke yemeğin başladığını söyleyince havuzdan çıkıp yavaşça yemek bölümüne doğru ilerlemeye başladım. Yemeğimi yedikten sonra Berkeyle birlikte dışarı çıkıcaktık. Elimdeki havluyu omzuma asıp yemek bölümüne girdim. Bahçeye açılan kapıdan girdiğim için yemek sırasına uzak kalmıştım. Zaten uzağım sıraya başkaları geçti diye düşünüp adımlarımı iyice ağırlaştırdım. Etrafıma bakınırken gözüm sıranın en önüne kaydı. Sude en önde arkasındaysa kafede çarpıştığımız kız vardı. Sude beni görünce bi anda gözleri parladı ve

 "Doruk aşkımmmmmm."

diye bana seslendi. Bu kızdan kurtulmak için ne yapmalıydım acaba ? Her an yanımdaydı ve sürekli beni rahatsız ediyodu. Ona ne kadar soğuk davranırsam sanki bana daha da yakınlaşıyodu. hem ben onu bana sevgili olmadığımız halde aşkım demesi konusunda uyarmama rağmen demekte ısrarlıydı. Daha fazla bağımasın diye hızlanıp yanına doğru yürüdüm. Sude'nin yanına vardığımda kafedeki kız diğer tarafa doğru yürümeye başlamıştı bile.

  "Sen gelsene bi buraya. Adın Görkem miydi ? Neydi ?"

dedi Sude ve bana dönüp

"Doruk işte bu geçen gece bizi izleyen kız."

GÖRKEM'İN AĞZINDAN

Şu an yerin dibinde olmayı tercih ederim.Yavaşça arkama döndüm. Kıza bi bakış atıp gözlerime Doruk'a çevirdim. Mavi gözleri benimkilerle buluştu. Mavinin en güzel tonundaki gözlerinde merak vardı. Bi açıklama yapmam gerekiyodu. En iyisi inkar etmekti. Bende öyle yaptım.

"Sen bana taktın iyice. Ne saçmalıyosun gene ? İşim gücüm yok milletin ilişkisini izlicek birine mi benziyorum ordan ?"

"Aşkım yalan söylüyo. Hatta bu sabah kıskançlığından benim üzerime yürüdü."

"Kızım beni çileden çıkarma ! Sabah insan gibi konuşmadığın için üzerine yürüdüm."

"Dorukyalan söylüyo sevgilim."

deyip Doruk'a sarıldı. Doruk rahatsız olmuşcasına kızın kollarından sıyrıldı ve konuşmaya başladı.

 "Birincisi bana aşkım yada sevgilim demeyi kes Sude ! İkincisi aranızda ne geçti bilmiyorum ama burası tartışmak için uygun bi yer değil. Ayrıca geçen gece bizi izleyen kız bu değildi."

"Hayır buydu. Çok iyi hatırlıyorum."

"Bu değildi Sude. Kızın arkasından ben gittim hatırlıyosan. Ayrıca o kızın bacağında dövme vardı."

beni takip mi etmişti ? Neyseki beni görmemiş. O dövmeli kızın alnından öpücem. Adının Sude olduğunu öğrendiğim kız tam ağzını açmıştı ki Doruk konuşunca sustu

"Uzatmanın bi manâsı yok. Hadi sende odana çık Sude."

"Ama yem -"

"Odana git ! Bende Berkeyle dışarı çıkcam. Hazırlan seni de çağırcam. Yemeğini dışarıda yersin."

Sude kafasını sallayıp yemek bölümünden ayrıldı. Bu arada kıza bana sevgilim deme demişti. Yani sevgili değiller. Mutlu mu olmuştum ? Tabiki de hayır. Beni ilgirlendirmezdi sonuçta. Tabiki de sevindin , kıskançlığından ölüyodun diyen iç sesimi susturup Doruk'a döndüm. Hala Sude'nin arkasından bakıyodu. Benim ona baktığımı anlayınca kafasını bana çevirdi. Alaylı bi şekilde gülümsedi. Aramızda bir adım kalana kadar bana yaklaştı. Nefesini tenimde hissedebilceğim kadar yakındık. Kalbimin bu kadar hızlı atması normal miydi ? Sonuçta karsımda Doruk vardı. Bu yüzden normaldir diye düşündüm. Yavaşca kulağıma eğildi.

YERYÜZÜ GÖKYÜZÜ'NE AŞIKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin