22. BÖLÜM > YABANCI NUMARA

203 10 13
                                    

Doruk'a haber verip lavaboya gittim ve aynaya baktım. Pek güzel olmasam da çirkin de değildim. Lavabodan çıkıp yürürken burnuma gelen mısır kokusuyla duraksadım. Sonra da kokuyu takip ederek mısırcıyı buldum. İki kola ile büyük boy mısır alıp Doruk'un yanına döndüm. Doruk elinde biletlerle kenarda bekliyordu.

Beni görünce "Niye acele ettin ? Ben alırdım." dedi.

"Kokuya dayanamadım." deyip gülümsediğimde o da gülümsedi.

"Ee daha çok var mı filmin başlamasına ?"

"5 dakika var. Gel içeri geçelim. Salonda otururuz."

Birlikte salona girip kendi yerimizi bulduk. Orta sıranın orta koltuklarıydı. Neyse ki en arkadan almamıştı. Oturunca film başlayana kadar sohbet ettik.

- - - - -

Doruk "Süperdi. Özellikle de o takla sahnesi var ya harikaydı." dediği sırada elimdekileri çöpe attım.

"Aynen. O sahne çok iyiydi." Yanına ulaştığımda durdu ve bana döndü.

"Ben çok acıktım. Bir şeyler yiyelim mi ?"

Acıktım derken karnını tutmuştu ve öyle tatlı olmuştu ki ister istemez gülümsedim.

"Tamam yiyelim." Birlikte yemek bölümüne yürüdük ve yemek afişlerini incelemeye başladık.

"Ne yiyelim ?"

"Pizza mı yesek ?" deyip Doruk'a baktım.

"Olabilir." deyip yürümeye başladı.

Bende peşinden gittim. Siparişlerimizi verip kenarda bir masaya oturduk. Doruk ile film hakkında konuşurken siparişlerimizin hazır olduğunu duyunca Doruk gitti ve elinde yemek tepsisiyle geri döndü. Masada duran eşyaları alıp çantama attım. Doruk söylediğimiz pizzayı ortaya koyup kolamıda önüme bırakınca pizzanın o enfes kokusunu içime çektim. Öyle çok acıkmıştım ki yanımda Doruk olmasa kıtlıktan çıkmış gibi yemeğime odaklanacaktım.

Doruk pizzayı önüme itip "Yesene." dedi. Pizzayla bakışıp eksiği farkettim.

Ketçap , mayonez !?

Ben onlarsız yemem ki. Ayağa kalkmış ketçap almaya gidiyordum ki Doruk kolumdan tutup "Sen otur." dedi.

Geri oturup dönmesini bekledim. Gelince ketçapı sıktı. Önümde ki dilimi alıp ısırdım. Öyle lezzetli öyle güzeldi ki gözlerimi kapatıp bu anın bitmemesini istedim. Gözlerimi açtığımda Doruk karşımda gülümseyerek beni izliyordu.

Gülerek elimdeki pizzayı önüme bıraktım. Ağzımı silip kolamdan içerken Doruk hala beni izliyordu.

"Sende yesene." dedim. Patatesten alıp ağzına attı. Bende pizzama döndüm. Ama Doruk beni izlemekte ısrarlıydı.

"Sen yemiyorsan bende yemem." diyerek protesto yaptım.

"Tamam tamam." deyip tekrar ağzına patates attı.

"Öyle kuru kuru patatesle olmaz." diyerek elime pizza dilimi alıp yemesi için Doruk'a uzattım.

Ağzına götürüp "Yesene." dediğimde ağzını açtı ve ısırdı.

Aynısını tekrar yaparken elim kaydı ve Doruk'un dudağının kenarı ketçap oldu.

Gülerek "Elinin ayarı yok." derken peçeteyle dudağının kenarı sildi.

"Özür dilerim." dedim ve gülümsedim.

Yemeğimizin devamı olaysız bitirip AVM'de gezmeye başladık. Kenarda jeliboncuyu görünce o tarafa döndüm ama Doruk onu da alıp daha fazla para harcamasın diye ağzımı açmadım. Sanırım bu konuda pek iyi değilim.

YERYÜZÜ GÖKYÜZÜ'NE AŞIKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin