26. BÖLÜM > ŞAKA

180 11 10
                                    


Masadan kalkarken telefonumu cebime attım. Gökşen ile Doruk hesabı ödemek için savaşırken kazanan Gökşen olmuştu. Gökşen içeri giderken Doruk da ayağa kalktı. Yanıma durup kulağıma eğildi.


"Fazla tepki verdim. Özür dilerim." dediğinde şaşırmıştım.


Belli etmeden "Bir daha olmasın yeter." deyip hırkamı üstüme geçirdim. Gökşen geldiğinde çıkışa yönelmiştik. Doruk omzuma kolunu atıp beni kendine çekti.


"Bakıyorum da tişörtümü iyice sahiplenmişsin."


"Bunu vermeden önce düşünmeliydin." dediğimde eğilip yanağımı öptü. Onu iteklerken tüm kızların kıskanç bakışları üzerimizdeydi.


"Dışarı yalnız çıkma. Beni çağır." dediğimde mal mal yüzüme baktı. Kastetmeye çalıştığım şeyi anlamamıştı.


"Dediğini her ne kadar anlamasam da sende benden habersiz dışarı çıkma. Sadece haber versen yeter." Kafamı sallarken kafeden çıkmıştık. Gökşen ile Merve gülerek bir şeyler konuşurken Berke az geriden onları izliyordu.


Arkalarından "Ee dağılıyor muyuz ?" diye seslenince hepsi bana döndü.


Berke bunu sormamı beklercesine bana bakıp "Benden buraya kadar. Ben eve kaçıyorum." dedi.


Gökşen de "Ben Selenler'in yanına gidiyorum. Hatta gidiyoruz. Yani Merve ile birlikte." deyince Berke "Hadi eyvallah." dedi ve dönüp gitti.


Merve "Sen Doruk ile mi kalacaksın ?" dediğinde Doruk'a baktım.


O sen bilirsin diye bakarken Gökşen kalma der gibi bakıyordu.


"O zaman yarın görüşürüz Doruk." dedim.


Gökşen "Hadi gidelim. Görüşürüz kardeşim." deyip Merve ile yürümeye başlayınca Doruk kolunu omzumdan çekip bana döndü.


"Gökşen hep böyle midir ?"


"Bazen abim gibi olabiliyor. Yani beni üzersen o da seni üzer."


"Demek öyle." derken yüzü gülüyordu.


"Hadi git artık." derken beni omuzlarımdan tutup kendine çekti ve alnımdan öptü. Bünye alışkın değil tabi bir kızarmalar falan.


"Görüşürüz." deyip koşarak yanından uzaklaştım. Arkamdan güldüğünü duymamak ne mümkün ?


Hepbirlikte eski arkadaşlarımızla buluşup oturduk. Geçmişe bakınca gerçekten harika anılarımız vardı. Tekrar buluşmak üzere söz verip eve dönmek için taksiye bindik. Merve bir akrabasına gideceği için bizden ayrılmıştı. Ben camdan dışarıyı izlerken Gökşen telefonuyla uğraşıyordu. Yarım saattir düşündüğüm soruyu sormak için Gökşen'e döndüm.

YERYÜZÜ GÖKYÜZÜ'NE AŞIKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin