Hani o herkesin istediği sevdiğin insanın sana gelip artık benimsin demesi gibi olmuştu. Ve içimde ki mutluluğun tarifi yoktu. Artık sevgiliydik. Yüzümde ki gülümseme büyürken Doruk da gülümseyerek gözlerime bakıyordu.
"Seni seviyorum." deyip tekrar dizlerime doladığım elime uzandı. Elimi tutup ortaya çekti.
Birbirine kenetlenmiş ellerimize baktım. Daha önce hiç hissetmediğim bir duyguyu şimdi tüm benliğim de hissediyordum. Sanırım adı Aşktı.
Doruk diğer kolunu dizinin üstüne koydu ve kafasını beni görecek şekilde kolunun üstüne yatırdı. Bende aynısını yapıp gözlerine baktım. Mutluydu , mutluydum , mutluyduk.
Bu anın hiç bitmemesini ve gözlerine doyasıya bakmayı isterken telefonum çaldı. Bu sahne filmlerde olmalı. Şu anda değil. Telefon çalmaya devam ederken ben hala Doruk'a bakıyordum.
Doruk gülerek "Aç bence." dedi.
Kafamı kaldırırken Doruk tuttuğu elimi bırakmak için elini gevşetti. Üzülerek de olsa elini bırakıp telefonuma baktım. Annem arıyordu.
"Görkem nerdesin ?"
"Dorukla birlikteyim anne."
"Hadi eve gel artık."
Annemin sesinde ki duyguyu çözemezsem de annem beni daha önce hiç böyle alelacele eve çağırmamıştı.
Ben "Anne kötü bir şey mi oldu ?" derken telefonu yüzüme kapattı.
Doruk meraklı gözlerle bana bakıyordu. "Annene bir şey mi olmuş ?"
"Hayır ama hemen eve gel dedi."
Ayağa kalkıp elini bana uzattı. Uzattığı elini tutup ayağa kalktım. Elele arabaya kadar yürüdük ve ben hala sevgili olduğumuza inanamıyorum. Arabaya binip emniyet kemerimi taktım. Doruk da emniyet kemerini takınca arabayı çalıştırdı. Ben dışarıyı izlerken Doruk'un telefonu çaldı.
"Efendim Berke ?"
Berke deyince aklıma geldi de bu Berke ile Merve de sevgili olsa süper olur. Dördümüz takılırız. Ben saçma sapan hayaller kurarken Doruk telefonla konuşuyordu.
- - - -
Doruk'un sesiyle gözlerimi açtım. Bizim sitenin önündeydik. La ben ne ara uyudum ? Herşey bir yana gözünü açtığında karşında sevdiğin adam varsa çok güzel hissediyorsun.
Gülümseyip "En son sen telefonla konuşuyordun sonra uyumuşum sanırım. Uyandırsaydın keşke." dediğimde "Çok güzel uyuyordun." dedi.
Zaten yeni sevgili olduğumuz için biraz utanıyordum. Şimdi böyle deyince daha da utanmıştım.
"Şey... Ben gideyim o zaman." deyip kapıyı açtım.
O da kapıyı açıp aşağı indi. Arabaya dayanmış beni izliyordu. "Görüşürüz." diyerek siteye girdim.
Dayandığı yerden ayrılıp "Dikkat et kendine. Bir sorun olursa haber ver bana." dedi ve arabaya bindi.
Sanırım öpmemi yada sarılmamı falan bekledi. Herşey bu kadar yeniyken benim bunu yapmam imkansız. İlk önce Merve'yi arayıp olanları anlatmam gerekiyordu ama annemin beni neden çağırdığını merak ettiğim için hızla eve gittim. Zile basmış bekliyorken kapı açıldı. Annemin fazlasıyla mutlu olduğu gözlerinden belliydi.
"Hayırdır anne ? Niye öyle alelacele çağırdın beni ?" deyip içeri girdim.
Ayakkabılarımı dolaba koyarken -evde ayakkabıyla gezmiyoruz , zaten gezersem annem beni gece Eva'nın yanında uyutur- ayakkabı dolabında erkek ayakkabısı gördüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YERYÜZÜ GÖKYÜZÜ'NE AŞIK
Novela JuvenilOnların aşkı farklıydı. Kız ; Gökyüzü'ydü. Herkesin hayran olduğu , kimsede olmayan güzelliğe sahipti. Ama kimsenin ulaşamayacağı kadar uzaktaydı. En çokta ona. Yeryüzü'ne ... Erkek ; Yeryüzü'ydü. Kimsenin bilmediği , kimseye anlatmadığı ama içinde...