Gözlerimi açıp odamı etrafı taradım. Gökşen bugün tatil olmasına rağmen burada değildi. Acaba hasta falan mı oldu ki ? Yoksa erkenden gelip kaldırırdı. Yatağımla vedalaşıp aşağı indim. Kimse yoktu. Yukarı çıkıp Gökşen'in odasına da baktım ama orası da boştu. Odama dönüp telefonumu açtım. Mesajlara ve aramalara bakmadan Gökşen'i aradım."Alo ? Nerdesin Gökşen sen ?"
"Görkem az sonra ararım ben seni işim var."
"Ne işi ?" Derken telefonu yüzüme kapatmıştı bile.
Sesi de çok kötü geliyordu. İyice meraklanmıştım. Zil çalınca koşarak aşağı indim ve iner inmez kapının yanında ki aynada yansımamı gördüm.
Altımda ki pijama... Paçaları fazlasıyla uzun ve baya baya boldu. Üzerimde ki askılı beyaz atlet ve kalkınca topuz yaptığım saçlarımla şu an pek iyi gözükmüyordum. Kapıdakini daha fazla bekletmeden kapıyı açtım.
"Doruk ? Sen akşam dönmeyecek miydin ?"
Doruk içeriyi gösterip "Girebilir miyim ?" deyince kapıyı biraz daha açıp geçmesi için alan bıraktım. Doruk salona ilerlerken kapıyı kapatıp arkasından onu takip ettim.
"Telefonunu açmayınca merak edip geldim."
"Taa Marmaris'ten bunun için mi geldin ?"
"Aslında işim erken bitti." deyip gülümserken bana yaklaşıp sarıldı. Tam bende kollarımı beline dolayacakken aklıma mesajlar geldi.
"Kızla işiniz bitti demek ?""Şakaydı. O şort olayı ne ?"
"Şaka mı ? Çok komikti."
"Tamam özür dilerim." derken ellerini masumca havaya kaldırdı.
Dayanamayıp kollarımı beline doladım. O da bana sarılıp saçlarıma minik öpücükler kondurdu. O aşık olduğum kokusunu içime çekerken "Özlemişim." dedim.
Ne kadar öyle durduk bilmiyorum ama doyasıya sarılıp kokusunu içime hapsetmiştim. Ayrılınca "Bugün işin var mı ?" dedi.
"Fizik sınavına çalışacağım." Bir öğrenci olarak bende her sınava 1 önce ki gece çalışıyorum.
"Bende onu diyecektim. Birlikte çalışalım mı ?"
"Hemen şimdi mi ?"
"Evet. Neden olmasın ?"
Telaşa kapılıp "Ama ben daha kahvaltı bile etmedim. Daha yeni uyandım." deyince beni elimden tutup çekerek mutfağa götürdü.
"Sen bana tost malzemeleri çıkar , sonra da kitaplarını almaya git. Hem bende kahvaltı yapmadım."
Kafamı sallayıp tost için gerekli malzemeleri ve tost makinesini çıkardım.
"Yanında çay mı içelim ? Meyve suyu mu ?"
"Çay." Ocağa çay da koyunca koşarak odama çıktım. İlk iş olarak altıma rahat olması için siyah taytımı , üzerine de koyu gri sweat tişört giyip saçlarımı tepeden sıkıca topladım. Fizik için gerekli defter ve kitapları alınca geldiğim hızla geri aşağı indim. Doruk'un geldiği gece oyun oynadığımız odaya kitapları bırakıp mutfağa döndüm. Çayın suyu fokurdarken Doruk tostla ilgileniyordu. Çayı demleyip Doruk'un yanına ilerledim.
"Çok acıktım."
"Oldu sayılır."
Tostları koymak için tabak çıkarırken "Gökşen nerede ?" dedi.
"Bilmiyorum. Aradım işim var dedi kapattı." Kafasını sallayıp kenara koyduğum tabağı aldı ve tostu tabağa koydu. Ben de tezgaha dayanıp onu izlemeye başlamıştım ki zil çaldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YERYÜZÜ GÖKYÜZÜ'NE AŞIK
Teen FictionOnların aşkı farklıydı. Kız ; Gökyüzü'ydü. Herkesin hayran olduğu , kimsede olmayan güzelliğe sahipti. Ama kimsenin ulaşamayacağı kadar uzaktaydı. En çokta ona. Yeryüzü'ne ... Erkek ; Yeryüzü'ydü. Kimsenin bilmediği , kimseye anlatmadığı ama içinde...