23. BÖLÜM > SEVGİLİMSİN

202 15 12
                                    

Bölümün geç kaldığının farkındayım ama sınavlarım vardı. Bundan sonra eski düzeniyle bölümler gelecek :)) Medyada Görkem'in kıyafetleri ve gittikleri evin görüntüsü var.


İyi Okumalar !

- - - - - - -

Servisten inmiş Merve ile sohbet ederek yürürken Oğuz ile karşılaştık.

"Günaydın. Kahvaltı ettiniz mi ?" Merve her zamanki gibi ayakta uyuklarken ben cevap verdim.

"Sana da günaydın. Sabah servise geç kalma tehlikesi atlattığım için kahvaltı edemedim."

"Gelin size kantinde bir şeyler ısmarlıyım."

"Olur."

Merve sohbetten bağımsız okula gitti. Bizde kantinin bahçeden girişine gittik. Ben bankta otururken Oğuz kantinden simit ve çay alıp geldi. Birlikte çaylarımızı içip simitlerimizi yiyince ben sınıfa çıktım.

Doruk , Berke ve Merve oturmuş sohbet ediyorlardı.

"Selam !" deyip yanlarına oturdum.

Berke "Küçük Hanım da sonunda teşrif ettiler." derken Doruk "Günaydın." dedi.

Berke'ye cevap vermeyip sabah evden apar topar çıkarken aldığım telefonumu açtım. 2 mesaj vardı.

2'side sapıktandı.

İlki "Günaydın :)" İkincisi "Okul forması sana çok yakışıyor."

Lan bu sapık beni mi takip ediyor ?

Kafamı kaldırınca Doruk ile gözgöze geldik. Yüzümde ki rahatsızlığı anlamış olacak ki 'Sorun mu var ?' dercesine bakıyordu. Sadece gülümseyip Berkeler'in muhabbetine dahil oldum. Zil çalınca onlar gittiler , bende Merve'ye olanları anlattım. Az sonrada öğretmen geldi. Teneffüste ben sıraya kafamı koymuş etrafı izlerken Doruk yanıma gelip oturdu.

"Naber ?"

"Uykulu."

Güldü. Çok güzel gülüyor be.

"Senden naber ?"

"İyi."

Masanın üstünde ki matematik kitabını önüne çekip baktı. Az önce derste çözdüğümüz sorulardan birine soru işareti koymuştum. Eline kalemimi alıp soruyu çözmeye çalıştı. O işlem yaparken ben onu izliyordum.

Farketmiş olacak ki gülerek "Beni izlemek yerine işlemleri takip etsen ?" dedi.

Rengimin değiştiğine eminim. Soruyu bitirince bana da anlattı. Allah'ım çok tatlı ya. Zil çalınca da hızlıca kendi sınıfına gitti. Okul çıkışına kadar da bir daha konuşmadık. Okul çıkışında da "Görüşürüz." deyip gitmişti.

Eve varınca her zaman ki rutin işleri -ödev , yemek , uyumak gibi - yapıp yarını bekledim.

-2 Gün Sonra-

Şükürler olsun ki Cumaya ulaşmıştık. Sabah tatilin büyük mutluluğuyla kalkıp okula gittim. Bahçede bir kızla birlikte Doruk'u gördüm. O tarafa bakmamaya çabalayarak hızlıca okula giriyorken Doruk beni farketti.

"Görkem !"

Zorla gülümseyip arkaya döndüm.

Ben "Günaydın." derken o kıza bir şeyler söyledi ve kız gitti. Doruk da benim yanıma geldi.

"Günaydın."

"Ben sınıfa çıkıyorum. Çantamı bırakıp Oğuz'un yanına gitmeliyim."

Oğuz'un ismini duyunca yüzünde ki ifade değişmişti. Sanırım kıskanmıştı ve bu benim hoşuma gitmişti. Aynısı ben onu kızla görünce bana da olmuştu.

YERYÜZÜ GÖKYÜZÜ'NE AŞIKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin