4. BÖLÜM > DORUK ?!

273 34 9
                                    

Ben olayın şokuyla olduğum yerde kalmışken Egemen Oğuz'un üstünde ardıardına yumruklarını sıralıyodu. Hadi ben olayın şokuyla öylece kalmıştım peki ya çevredekiler niye izliyolardı ? Niye ayırmıyolardı ikisini ?

Bu sırada beklenmedik bi şekilde Oğuz Egemen'in altından kurtulup üzerine geçti. (Fesatlık yapıp yanlış anlamayın :D) Bu sefer yumruklama sırası Oğuzdaydı. O sırada mal gibi bakmayı kesip Oğuz'un yanına koştum.

"Durun. Oğuz yalvarırım."

dedim. Sesim gerçekten çok çaresiz cıkmıştı. Çünkü gerçekten çaresizdim Egemen neyse de Oğuz'u durdurmak imkansızdı hem bu kadar kası bi yerde kullanmalıydı. Egemen'in gözleri kapalıydı. Ölmüş olamazdı demi ?

"Oğuz dur artık öldürceksin."

bu sırada Kuzey'i gördüm. Kuzey Egemen'in bi arkadaşıydı. Bizde Egemen sayesinde tanışmıştık. "Kuzeyyy." diye seslendim. Hızlı adımlarla yanıma geldi. Kavgayı görünce soru sormadan

"Buğra hemen gelin."

diye seslendi arkadaşlarına ve Oğuz'u tutmaya çalıştı. Tek başına bi etkisi olmamıştı. Buğra diye çağırdığı kişilerde gelince toplam 5 kişi oldular. Kuzey ve 2 kişi Oğuz'u tutmaya çalıştı ve sonunda kaldırdılar. Kalan 2 kişide yerde baygın yatan Egemen'i kaldırdı. Oğuz

"Bırakın tamam."

dedi. Sesi gayet sakindi o kadar yumruktan sonra sakinleşmesi gayet normaldi. Ben hareket bile edemiyodum cidden mal gibi ortada kalmıştım. Kuzeygil Oğuz'u bi yere oturttular. Kuzey hemen Egemen'in yanına gitti ve arkadaşlarına birşeyler söyleyip yanıma geldi.

"Görkem iyi misin ?"

diye sordu.

"Ben nasıl olduğunu anlayamadım."

dedim hüzünlü bi sesle.

"Tamam sakin ol bak geçti."

diye beni teselli etmeye çalıştı ve sarıldı. Normalde bu samimiyet nerden geliyo diye sorgulardım ama şu anda bunun sırası değildi. Kuzey kollarını ani ve sert bi şekilde çekince kafamı kaldırdım. Oğuz Kuzey'i sert bi şekilde çekmişti.

"Ayırdığın için saol kardeşim. Yoksa öldürene kadar döverdim."

dedi sert sesiyle. Kuzey ilk sinirli gibiydi ama Oğuz'un sözleri üzerine yumuşadı.

"Bisey değil hadi hastaneye gidelim yüzüne pansuman yaptıralım hemde Egemen'i götürelim."

dedi.

"Gerek yok siz gidin bi problem olursa beni arayın. Telefonunu ver numaramı kaydediyim."

dedi Oğuz ve Kuzey'in telefonuna numarasını kaydetti. O kaydederken yüzüne baktım kusursuz yüzü kan içinde kalmıştı. Kaşı ve dudağı kanıyodu. İşi bitince Kuzey'e telefonunu verdi ve Kuzey arkadaşlarıyla birlikte Egemen'i kaldırıp çıktılar Oğuz mekanın sahibiyle konuşup yanıma geldi.

"İyi misin ?"

dedi.

"İyiyim. Kaşın ve dudagın kanıyo buz iste ve yüzünü yıka gel."

dedim.

"Acelesi yok hadi gidelim."

dedi. Elini belime koydu hafifçe ittirdi. Beraber kafeden çıktık ve biraz ilerleyip bi banka oturduk. Çantamdan mendil çıkarıp kaşına bastırdım.

YERYÜZÜ GÖKYÜZÜ'NE AŞIKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin