Vešla jsem do jídelny a sedla si ke stolu. Seděl tam Laegreid (to je ten, kterého jsem skoro zabila na těch schodech), Horn, Karlík, Jislová, Eckhoffová a po chvíli přišel Fabien Claude se Samuelssonem.
,,Ahojky," do jídelny přišla Vittozziová s Hoferem.
,,Co kdybychom si dali soutěž v pečení pizzy? My s Lis bychom byli porota?" zeptal se Hofer.
,,Klidně," řekla Jislová.
,,Ok," řekl Horn.
,,Klíďo," řekl Laegreid.
,,Tak jo, holky si vylosujou, s kým budou," řekla Lisa.
,,Hele, ale kluků je víc," řekl Fabien.
,,No takže Horn se bude počítat jako holka," řekl Lukas a Lisa na poslední papírek napsala Fabien.
,,Hele, já nejsem žadná holka!" řekl Horn.
Lisa se zasmála. Vstala jsem společně s Jislovou, Eckhoffovou a Hornem. Vytáhla jsem papírek
Sturla Holm Laegreid
To je snad naschvál! Ještě ho zabiju.
,,Já mám Karlíka Králíka" řekla Eckhoffová a šla za Karlíkem.
,,Já mám Fabiena," řekl Horn a šel za Fabienem. Podívala jsem se na Laegreidem a šla jsem za ním.
,,Já mám Laegreida," řekla jsem a Jess šla za Samuelssonem.
,,Tady máte recept. Vyhraje ten, kdo bude mít nejlepší pizzua taky musí chutnat vám, protože to bude vaše večeře," řekla Lisa a dala každému recept. Šli jsme do kuchyně a byly tam čtyři trouby.
Laegreid přinesl suroviny a já začala odměřovat. Droždí, voda, cukr a promíchala jsem to. Pak jsem tam dala sůl a chtěla jsem tam nasypat mouku, ale vysypala jsem ji na Laegreida.
,,Strašně se omlouvám," řekla jsem.
,,Nevadí, dělej tu pizzu, já si to jdu utřít," řekl a odešel.
Já podruhé odmeřila mouku a přidala jsem olej a míchala jsem. Laegreid přišel a odšoupl misku s těstem pryč.
,,Co dáme na ni?" zeptala jsem se.
,,Nevím, kečup a asi hodně sýra?" řekl.
,,Jo jasně a ještě šuňku, olivy... chutnají vám olivy?" řekla jsem.
,,Tykej mi prosím, jsem Sturla," řekl.
,,Ok a máš rád olivy?" zeptala jsem se.
,,Ne, ale můžeme tam dát kukuřici. Máš ji ráda?" zeptal se.
,,Jo," řekla jsem.
Šli jsme pro různé sýry, kukuřici, kečup, šuňku a koření. Těsto nám mezitím vykynulo a já ho vykydla na plech. Začala jsem z něj dělat tvar pizzy, ale moc mi to nešlo.
,,To musíš takhle," řekl Sturla, vzal moje ruce a býval s nimi.
,,Tak a teď to zkus sama," řekl a já to zkoušela. Šlo to o dost líp. Když měla pizza jakž takž tvar, dali jsme na ní všechny přísady a dali jsme ji do trouby. Ostatní už taky měli pizzu v troubě. Po půl hodině jsme ji vytáhli a ukrojili z ní dva kousky. Dali je na dva talíře a donesli Lise a Lukasovi. Měli tam ještě posily! Doro s Dominikem. Byli to L&L a D&D! Všichni donesli dva kousky pizzy. Oni od každé ochutnal, poradili se a bylo "vyhlášení".
,,Na čtvrtém místě se umístili Fabien a Phillip," řekl Dominik. Plácli si spolu.
,,Teď chceme tu bramboru," řekl Horn a všichni se zasmáli.
ČTEŠ
Biatlonová Láska
FanfictionJedena Francouzka, jeden Nor, jedna velká láska. Začalo to tím, že Martine Fourcade je trochu nešikovná a jednou vrazila do Sturly Holma Laegreida. Pozn. 1) Nemám instagram, takže nevím jak se tam biatlonisté jmenuji, ani jestli ho mají tak na to...