3. To je jenom voda, Johannesi!

277 15 2
                                    

Dneska se jedou štafety a já finišuju. Makula taky, takže jsem obě nervózní. Emilien nás zase vyzvedl na snídani. Tentokrát jsme si s Emilienem sedli k Čechům (s Maku jsme se rozhodly, že jeden den budeme jíst u našeho stolu a další u jejich). Všichni se na nás dívali. Hlavně češi.

,,Maku, koho to sem vedeš? Včera si seděla někde v čudu a dneska si tu bereš někoho z toho čudu?" zeptal se Michal Krčmář.

,,Jo tohle je Martine a tohle Emilien kdybyste nevěděli a Martine je moje kámoška a Emilien její kámoš. Včera jsem seděla u jejich stolu a dneska budou sedět oni tu. A jen tak mimochodem francouzský stůl není žádný čud," řekla Markét hodně nahlas.

,,Ok, ok," řekl Michal.

Sedli jsme si a jedli. Makule nám pořád o něčem povídala a my občas taky něco řekli.

,,Makule nás vyměnila," řekla Eva Puskarčíková.

,,Hele, nevyměnila," řekla.

Výhoda umět česky. Nikdo to neví, jako to, že umím česky. Ani Martin ani Simon. Zazvonil mi mobil. Martin. Zvedla jsem to.

,,Čau, co potřebuješ?
"
,,Jen jsem ti chtěl popřát hodně štěstí do štafet. Kolikátá vyjíždíš?"

,,Finishuju."

,,Chudáku. Si to užij," zasmál se.

,,Děkuji," řekla jsem se sarkasmem.

,,A jak je?"

,,Dobře, jen se bojím, že jim to zvorám. Zítra ještě jedu dvojice."

,,Tak si to ve Švédsku užij a nezapomeň za mě poškádlit Johannese."

,,Jo jasně."

,,Ahoj."

,,Čau."

,,Kdo ti volal?" zeptala se Markét.

,,Nebuď zvědavá, budeš brzo stará," řekla jsem.

,,To je pravda," řekl Sturla, který kolem prošel.

,,Tak kdo ti volal?" zeptala se znovu.

,,Jo to byl jen Martin," řekla jsem.

,,Ach jo," řekla.

,,Má ráda pikantnosti. Nikdy ji nic neříkej, strašně ráda drbe," řekla Jess.

,,Díky za radu," řekla jsem.

,,Tos neměla říkat!" řekla Makule.

,,Pomůžete mi s něčím? Brácha mě o něco poprosil," mluvila jsem česky, aby mi Johannes, který sedí za mnou nerozuměl

,,Ty mluvíš česky?" zeptal se Krčmář.

,,Jo a pomůžete mi?" zeptala jsem se.

,,Já jo," řekly Makule i Jess.

,,Jo, podle toho co to bude," řekl Michal.

,,Fajn. Brácha po mně něco chtěl," začala jsem.

,,To bude zas pikantnost, jdu do toho," řekla Evča.

,,Fajn, říkal ať poškádlím Johannese," řekla jsem.

,,Fajn bereme," řekla Lucka. Super, češky jsku fajn.

,,Michale, bude sranda, z nejlepšího biatlonisty si každý den jen tak nevystřel9š," šťouchla Eva do Krčmáre a on nakonec řekl, že do toho půjde.

,,Super, Emilien do toho půjde 100%," řekla jsem.

,,Fajn," řekla Jess.

,,Pojďte na stadion, ať to stihneme, domluvíme se kdyžtak večer," řekla Lucka.

Biatlonová LáskaKde žijí příběhy. Začni objevovat