49. Glóby

79 3 0
                                    

Olympiáda skončila
A televize se nám rozbila.
Mar přivezla medaile.
Byli z toho pořádně vedle.

Takhle to bylo, když jsem po olympiádě přijela domů. Měli jsme rozbitou televizi, mamka brečela a taťka mě objímal.

Teď končí sezóna. Tentokrát úplně poslední závod jedeme my ženy Masák. Kluci jeli před námi, vyhrál Johannes. Po zavodě se budou vyhlašovat glóby a já mám malý individuálový jistý. Velký celkem taky, jen kdyby Tiril byla první a nebo já dostsla hodně málo bodů. Jediné, co mě těší je, že Masák nemusí. Dále ještě mužů mít malý glób z Masáku o ten soutěžím s Ingrid. No ta, která dojede první do cíle, tak ho má. Já jedu v modro-žlutém.

---

Do cíle dojedu jako první, i když s dvěma chybou. Hned za mnou dofrčí do cíle Julia.
,,Gratuluji!!" obejme mě.
,,Díky."
Za ní do cíle přijede Franziska Preuss. Pogratulujeme si a jedeme pryč z cíle.

---

,,And on the First place is Martine Fourcade from France!!!"

Vzala jsem lyže a běžela pogratulovat holkám. Pak vystoupím na stupínek a dostanu medaili. Nezapomenu na Fourcadeův skok.

Pak už je na vaše předávání glóbu. První je na řadě sprint - ty dostane Dorothea Wierer a Johannes. Pak stíhačka, kde nejlepší byli nás Emilien a Tiril. Na další disciplínu si jdeme pro glób já a Sturla. Zároveň nám dají i velké. Ano, nakonec jsem ho získala já. A on taky. Já tam zůstanu rovnou i na Masák. Glóbus jsem získala já a Tarjei. Minulý rok ho taky dostal. Je z toho vážně na měkko. Obejmeme se. Pak už jdeme dolů a předávají se glóby za štafety. Za muž je to Norsko a za ženy Švédsko.

Pak probíhá focení. Já se fotím první s Tarjeiem. Na fotce se objímáme. Pak se Sturlou a s našimi dvěma glóby. Teda čtyřmi. Ale každý z nás má dva. A pak ještě všichni držitelé glóbů.

Večer je večírek, který trávím s klubem lidí, kteří nepijou, který se rozšířil. Já, Sturla, Tarjei, Elvira, Emilien a Chloé.

---

,,Tak co podnikneme tento rok o pauze?" zeptal se mě ráno při balení Sturla.
,,Už to mám vymyšlené. Ale na začátek po mistrovství Norska a po mém mistrovství Francie přijedeš k nám."
,,Fajn. Okey."

Pak jsme se ještě domlouvali.

---

,,Ahojky," doma obejmu mamku, taťku i bráchy, kteří přijeli.
,,Čau. Gratuluji." Martine se Simonem mě obejmou.
,,Až skončí národní mistrovství, přijede Sturla," informovala jsem je.
,,Už se těším, konečně ho poznám," řekl Simon. V
,,Jo," řekl Martin.

Šla jsem všechno vyprat, usušit a vyžehlit. Pak jsem pozařizovala naši "dovolenou"

---

,,Jupí!!" Vyjeknu, když se dozvím, s kým pojedu štafetu, smíšenou štafetu a dvojici na mistrovství Francie.
Štafetu pojedu s Juliou, Sophií Chauaveau s Lou Jeanmonnotovou.
.
Smíšená štafeta mi nějakou záhadou vyšla takhle: Já, Chloé, Sebastien M. A Quentin.

A dvojice s Emilienem. Tohle bylo úplně náhodné. Jinak ve štafetách to byli 2 slabší a 2 silnější

---

První byl zrovna na řadě sprint, který vyhrála Änais a já skončila pátá, Stíhačku ovládla Justine, já se posunula o příčku výš. Individuál jsem vyhrála a z masáku jsem dostala stříbro i kdyz mi zrovna nebylo nejlíp.. Nás tým vyhrál štafetu, druhý skončil tým Justine a Änais a třetí tým Chloé. Z kluků to vyhráli Quentin, Martin B. R., Hugo R. a Emilien. Ve smíšené jsme skončili druzí, před námi dojeli jen Julia+Justine+Hugo+Oscar L.

Na smíšené dvojice jsem se těšila. Hlavně jedu s Emilienem!

Nakonec jsme to vyhráli. Vlastně to bylo jasné. Quentin byl s Eve, která je v IBU Cupu někde na chvostu, Simon s nevím Camille C. taktéž na konci žebříčku. Änais Ch. B. zase s Martinem B. R.

---

Za dva dny přijel Sturla. Připravila jsem na něj s bráchy takový žertík. Musím mu nějak vrátit ty Vánoce. Musí ochutnant svou vlastní medicínu....

Biatlonová LáskaKde žijí příběhy. Začni objevovat