43. Dancing in the rain

79 5 0
                                    

,,No?" zeptala jsem se.
,,MAR nikam nejezdi. On jen vybouchnul."
,,Víte, ale on si myslí, že ke skandál se do někoho zamilovat."
,,Jo my víme. Jako chodíš s ním rok, tak už  to něco znamená. Jestli ho miluješ, tak s ním buď. A hlavně neodjízděj. Potřebujeme tě do štafety a hlavně na olympiádu. Jinak by to nemuselo pro nás tým dopadnout nejlíp."
,,Tak jo. Jdu se zas vybalit."
,,Jo a takyyyy tě chcou vidět tví kámoši z Norska, tak za nimi jdi a užij si to."
,,Jasně a díky." Objala jsem je. Jsou vážně skvělí. Narozdíl od našeho hlavního trenéra, u kterého mám občas počít, že mi chce co nejvíc ztrpčovat život. A asi to není jen pocit.

Kufr dám do svého pokoje a zašla jsem za Nory.
,,Ahoj," pozdravila jsem je.
,,Ahoj Mar. Jak je? To o vašem hlavním trenérovi jsme slyšeli. Tak jak to vypadá?" zeptal se zvědavě Johannes.
,,Jo je to dobrý. No a chtěla abych odjela, ale ostatní chcou abych tu zůstala. No takže tu budu."
,,Super. Bez tebe by to tu vůbec nebylo ono! Byla by to nuuudaaa!" řekl Dale.
,,Jo. Zase na mě udělejte někdy nějaký žert. Ten poslední s těmi přilepenými vlasy byl slabý," řekl Johannes.
,,To napadlo tvého bratra!" řekla jsem a Johannes se podíval naštvaným pohledem na Tarjeie.
,,Já jdu na svůj pokoj. zase se stavím."
,,Jo to se stav!" Řekne Dale.

Na chodbě potkám Tiril a Markét.
,,Ahoj Mar. Jak je? Všichni už to ví, o tom, já tě trenér vyhodil z týmu. Jak je?" zeptala se Tiril.
,,Jo ostatní chcou, abych tu zůstala. No takže tu zůstanu."
,,Super. Bez tebe by to tu bylo hrozný," řekla Markét.
,,Jo to říkali i Norové."

Přišla mi SMS

Ahoj. Čekám na tebe ve vstupní hale. Přijď. Sturla.

Zaculím se nad zprávou. ,,Už musím holky," řekla jsem. ,,Jasně! Tvůj princ tě čeká," řekla Tiril a odešly. Vzala jsem si bundu, obula si svoje nejoblíbenější červené kotníkáče a šla jsem do haly.

,,Co chceš dělat v tom dešti?" zeptala jsem se Sturly.
,,Tančit."
,,Seš zcvok? Já nechci nachladnout!"
,,Neboj. Hned pak se převlečeme."
,,Tak fajn."

Jdeme ven a téměř okamžitě jsme mokří jako slepice.

,,Smím prosit?"
,,Ano můj princi."
Chytneme drzeni a tančíme valčík. Šlapeme si na nohy a smějeme se.

Pak jdeme dovnitř, protože je nám vážně kosa. Převlečeme se a pak jdeme na oběd.

Po něm hraji s Nory deskové hry. Když všechno vyhraju, jdu s Emilienem a Quentinem tančit na takové té taneční podložce. Přidá se k nám i Justine s Juliou a Chloé. Nakonec náš souboj na písničku DANCE ALL NIGHT dopadne takto

1. Mar 91%
2. Emilien 86%
3. Justine 84%
4. Chloé 81%
5. Julia 75%
6. Quentin 53%

Quentin při tom vypadal jako potrefená husa. Vážně. Nechápu, jak moh dosáhnout s tím musím tancem tak vysoké skóre. Od trenéra pak dostaneme úkol běhat po hotelu sem a tam. Naštěstí nejsme jediný tým. Jako blázni tam pobíhají všichni.

Další den jedeme už do Anterselvy cvičit. Je to další zastávka a v Oberhofu je počasí, že by člověk ani psa ven nevyhnal.

Biatlonová LáskaKde žijí příběhy. Začni objevovat