Večer jsem byla se Sturou.
Stála jsem na startu s číslem čtyři a ztrátou 4.2 na první Dorothea Wierer. Právě vyjela a hned za ní Tiril. Pak Ingrid a já se připravila na svůj start. Vyjela jsem. V podstatě o nic nejde. Kdyby nebylo mého výpadku a Estonska tak si jedu pro malý glóbus. Tak to bohužel ale není. V pořadí stíhačky jsem osmá.
Závod se mi povedl, dojela jsem totiž první. Jen kvůli mé čisté střelby. Rychle běhám vždycky, ale většinou to na nějaké slavné umístění nestačí. Sundání si lyže a jdu se připravit na poslední ceremoniál sezóny.
Byla jsem připravená v celé své kráse. Obří mašle, modrá repre bunda, černé legíny a červené kotníkové boty. První vyhlásili třetí a druhé místo. Pak mé. Pogratulovala jsem třetí Ingrid a druhé Tiril. Objala jsem je a pak jsem šla na svůj stupínek. Na krk mi dali medajli a do volné ruky kytky. Vyfotili nás a pak si obě Norky stouply na můj stupínek. Když si stouply zpět na svůj. Vyskočila jsem, co nejvíc to šlo. Pak vyhlásili třetí, čtvrté, páté a šesté místo.
Jdu fandit klukům. Po jejich ceremoniálu se budou předávat všechny glóby. Já stejně žádný nedostanu, tak je mi to vcelku jedno.
Sturla to vyhrál!!! Druhý skončil Emilien a třetí Tarjei. Dali jim medajlí a pak se předávaly glóby za jednotlivé disciplíny.
První na řadu byly sprinty. Za muže ho dostal Johannes a za ženy Tiril. Když se Tiril vrátila, objala mě a dokonce mi ho na pár minut půjčila! Je to vážně úžasná kámoška. Pak byly na řadě glóby za stíhačku, které dostali Ingrid a EMILIEN!!!! Za individuál to byl Sturla a Hanna Oebergová. Hromadný start ovládla Franziska Preuss a Tarjei. Teď byly na řadě velké. Pro nikoho nebylo překvapení, že je dostali Johannes s Tiril.
Teď byly na řadě štafety. První tam naběhli Norové a usadili se na stupně, aby je mohli hezky vyfotit. Glóbus si vystřídali a všichni se objali.
,,France is winning a small crystal globe from the women's relay!!!!"
Poklesla mi brada. MY?! Julia mě zatahala za ruku a dotáhla mě na stupeň. Glóbus podali Änais, ale ta ho téměř okamžitě dala mě a řekla mi, ať si stoupnou nahoru. Tak jsem se postavila na stupínek, na kterém jsem už dnes stála. Na krku mi pořád visela medajle. Vedle mě se postavily Julia, Chloé a Justine. Änais si sedly, stejně jako naše posila z IBU cupu Lou. Nadzvedla jsem glóbus nad hlavu a vyfotili nás. ,,Chci jen něco říct!" přihlásila se Justine a dostala mikrofon. ,,Tenhlé glóbus bychom nikdy nedostaly nebýt Mar. Vždycky náš ne moc dobře rozjetý závod dotáhla na stupně. Bez ní tento glóbus nedržíme. Takže jsme se s holkama dohodly, že si ho nechá." Vykulila jsem oči. To jim jako trenéři povolí? Vždyť je to všech. Vytrhla jsem jí z ruky mikrofon a glóbus dala Chloé. ,,To teda ne! Je to všech. Všechny jsme se na tom podílely." ,,Fajn," řekla Julia. Pak nás ještě jednou vyfotily a šly jsme. ,,Gratulujeme!" přišli za námi Norové. ,,Díky. Vám taky," řekly jsme. ,,Že přijedete večer na tu párty?" zeptal se nás Tarjei. ,,Nepřijít na závěrečnou párty? To je hřích!" řekla Änais. ,,Jo ale jedou trenéři a vedení IBU, takže to bude nic moc," řekl Johannes. ,,No a? Stejně si to můžeme užít," řekla jsem a vzala jsem si batoh a vydala jsem se lesem k hotelu. Připojil se ke mně Sturla s Dalem. ,,Necháš přijít před párty k nám na pokoj?" zeptal se mě Dale. Přece jen bylo jen 16 a do párty nějaký čas zbýval. ,,Tak fajn." ,,Super!" řekl Sturla a objal mě. Políbil mě. ,,Jste spolu tak sladcí," řekl Dale a zamrkal. Vyprskli jsme smíchy.
Ve zdraví jsme došli na hotel a já rovnou zamířila na jejich pokoj. Otevřela jsem hřích skříň a začala ji prohrabávat. ,,Co to děláš?" zeptali se mě oba naráz. ,,Zkoumal vaše kousky, třeba ti nejdu něco co by se mi hodilo," řekla jsem. ,,To nemyslíš vážně. Proč si nevezmeš něco z Daleho skříně?" zeptal se mě Sturla. ,,Promiň ale tvoje velikosti jsou lepší." Vytáhla jsem smuchlanou bílou košili a naoko jsem si ji prohlédla. ,,Ta se mi líbí. Tu si vezmu." ,,Ať tě to ani nenapadne! To je moje jediná!" Vyběhla jsem s košilí z pokoje a Sturla za mnou. ,,Naval ji ihned zpět Martine!" křičel na mě. ,,Túdle!!!" Proběhla jsem kolem hodně lidí. Naše holky na nás vrhla nechápavé pohledy. Pak jsem vrazila do Makule a to mě zastavilo. ,,Promiň," řekla jsem. ,,Neva," řekla. ,,A teď mi vrať tu košili," řekl Sturla. ,,Na. Bylo to fajn. Vážně se mi to povedlo," řekla jsem. ,,Ty jedna!" řekl A objal mě. Na chodbě plné lidí! Dobře. Tak tam bylo jen pět lidí. Naštěstí jen Rus, Ukrajinec, Japonec a dvě Bělorusky.
Šla jsem k sobe a oblékla si své jediné šaty. Kanárkově žluté, nad kolena a na ramínka. Se stuhou uvázanou kolem pasu, vzadu zavázanou mašlí. Hledala jsem nějaké vhodné boty. Nakonec jsem se rozhodla pro červené kotníkáče, které jsem měla dneska na ceremoniálu. Umyla jsem je trochu a šla jsem se podívat, jak to jde klukům. Vzhledem k tomu, že je to oficiální večírek, ne jako ten vánoční, musí mít sako. Vešla jsem to jejich pokoje a oba už byli připraveni. Zavřela jsem dveře. ,,Sluší vám to," řekla jsem. ,,Tobě taky," řekl udiveně Sturla. ,,Já vím, nikdy nenosím šaty," řekla jsem. ,,Ale měla bys."
Pak jsme šli na ten večírek do velké haly. Vedení IBU nám pogratulovalo, řekli všechno možné a pak jsme se prý mohli bavit. Nakonec se to zvrhlo v karaoke večírek. Johannes opil ředitelé IBU. Pak trenéři radši odešli a hurá na karaoke! Já se bavila zase s Tarjeiem a Sturlou, protože ani jeden z nás nepije, ale to už asi víte. S Johannesem to bylo těžké, ale nakonec jsem ho odradila. U karaoke se střídali hodně lidí a nakonec tam chtěli mě! Vybrala jsem si Secret Love Song. Ten pro dva, protože pro jednoho tam neměli. To bude divný.
Když jsem došla k pasáži, kde má zpívat druhá osoba někdo se přidal. Podívala jsem se za sebe. Sturla! Díval se na mě se zamilovaným výrazem a zpíval. Dostali jsme za to velký potlesk. ,,Děkuji," pošeptala jsem mu. ,,Co bych pro tebe neudělal. Klidně bych za tebe odjel všechny závody." Pak už to bylo jako vždy. Všichni se opili, odpotáceli s edo svých pokojů a spali. Sturlu a Tarjeie jsem pro jednu noc nastěhovala k sobě. Do pokoje pro dva, ve kterém jsem sama.
Tarjei si lehl do volné postele a já do své. Sturla nevěděl kam. Moje postel je větší, ale zase to bude vypadat divně. Nakonec vykročil k mé posteli. Odhodil sako a lehnul si. ,,Dej mi taky trochu peřiny," řekl a já mu dala kus peřiny.
////////♡\\\\\\\\
Čaukyyyyyy.
Psala jsem že si dám týden pauzu a teď neví jak dlouho už to je ale na 1000% to není týden 🤣
Ale prostě mám něco chuť vydat!!!
ČTEŠ
Biatlonová Láska
FanfictionJedena Francouzka, jeden Nor, jedna velká láska. Začalo to tím, že Martine Fourcade je trochu nešikovná a jednou vrazila do Sturly Holma Laegreida. Pozn. 1) Nemám instagram, takže nevím jak se tam biatlonisté jmenuji, ani jestli ho mají tak na to...