Ten den mi přišlo strašně moc zpráv. Od příbuzných, ale i od spolužáků ze střední.
Camille Balleová: Všechno nej kámoškooo 🥳
Camille byla moje nejlepší kámoška. Měli jsme spolu kapelu. Teda ještě s dvěma kluky. Camille hrála na bicí a já zpívala.
Adrien Roi: Všechno nejlepší k tvým 23. narozkám. To to letí, co? XXXX
Adrian byl taky v kapele. Hrál na kytaru. Pak tam byl ještě Gabriel Blanc, ten hrál na klávesy. S Adrienem jsme chodili dva roky. Rozešli jsme se, protože se přestěhoval do Washingtonu D. C.
Taky jsem volala s Kubou a Dominikem.
Další den ráno mi zapípal e-mail.
Od: Gabriel.Blanc@email.fr
Pro: Mar.Fourcade@biathlon.fr
Předmět: Školní srazAhoj!
Před osmi lety jsme se poprvé potkali. Kvůli tomuto skvělému věku jsem se s Louisem Jeffersem rozhodl uspořádat školní sraz!Bude se konat poslední prázdninovou sobotu. Sraz v naší škole, půjdeme do jedné restaurace. Přijďte v jednu odpoledne. Bude tam skoro celá třída. Doufám. Napište mi, jestli hodláte dorazit. Musíme zařídit jídlo.
Gabriel Blanc
Tak a tady zpráva pouze pro tebe Martine. Vím, že asi nebudeš moct. Vím, že toho máš hodně. Jo a všecko nejlepší a taky gratulace k tvým umístěním! Jo a přijde i Adrien Roi. Pamatuješ na něj? No jak by ne. Byli jste nerozlučná dvojka. Přijede až z Washingtonu. Víš že hraje hokej za Capitals? No to je jedno. Asi ahoj. Napiš mi, kdybys mohla přijít. Jo přijede i Camille. Ani jsem v to nedoufal. Teď totiž bydlí v Oslu. Jo a má s tam nějaké kámoše?
Pac a pusu
Tvůj nejlepší kamarád ze střední
GabrielP. S. Chodíš s někým? Jen tak. Nic v tom nehledej
A ještě P. S. S. Pořád jsi abstinentka?
A P. S. S. S. Jak se maj Simon s Martinem?
Gábík Blánčík
Usměji se nad tím emailem. Hned napíšu SMS trenérovi.
Můžu za váma přijít?
Ok. Přijď.
Vystartuji z pokoje a běžím k trenérovi. Dovnitř v podstatě vletím.
,,Co jsi potřebovala?"
,,Volno. Na poslední prázdninový víkend. Budeme mít sraz ze školy. Prosím. Budou tam moji nej kámoši a taky jeden člověk, se kterým jsem se dlouho neviděla."
,,Fajn. Ale jen když se tam nedoděláš."
,,Samozřejmě že ne. Děkují."
,,Nemáš zač."Vezmu si notebook a začni psát odpověď.
Od: Mar.Fourcade@biathlon.fr
Pro: Gabriel.Blanc@email.fr
Předmět: Re: SrazAhoj Gabrieli.
Počítejte na ton srazu se mnou! Mám to vyřízeno s hlavním trenérem. Strašně se na vás těším. Vážně bydlí Cam v Norsku??? Mám tu tři kámošky z týmu, dvě mega super a pak ještě tři kámoše. Jinak Martin a Simon se maj asi dobře a ano, pořád nepiju. Přítele mám, ale tajného.Tak ahoj.
Tvoje kámoška
Mar Fourcade, úřadující mistrině světa v letním biatlonu z disciplíny smíšených dvojic (Vážně jsme to s Quentinem dali!!!!!!! Pořád tomu nemůžu uvěřit!!!!! Je to totiž neuvěřitelnééé!!!!)Odeslala jsem to usmála jsem se nad tím. Těším se na Camille. Naposledy jsme se viděly při předávání maturitního víza.
Další závody se mi celkem povedly.
DEN SRAZU
,,Dobré ráno!!!" zaječím na mamku a taťku ráno z pokoje. ,,Dobré Mar!" Zaječí oni. Sejdu dolů a vezmu si snídani. Pak si jdu ven zaběhat a vrátím se až na oběd. Sním toho hodně a pak už se jdu připravit na školní sraz. Přijde mi zpráva
Camille Balleová: Vem si šaty 👗
Odepíšu, že fajn, že si je vezmu a jdu teda nějaké najít. Nakonec si vezmu ty červené, co jsem měla na vánočním večírku a taky si vezmu ty tenisky, co jsem tam měla, protože nic jiného stejně najít nemůžu.
Vezmu si svoje městské kolo, co mám doma a jedu těch "pár" kilometrů ke střední škole. Je totiž celkem daleko.
U školy vidím Gabriela s Louisem. ,,Ahoj!" zamávám jim. ,,Mar! Ahoj!" Gabriel za mnou přiběhne a obejme mě. ,,Bude tu i Eliott?" zeptala jsem se. Eliott byl totiž můj nejlepší kámoš. Už od 1. Třídy na základce. ,,Jo myslím že jo," řekl Louis a právě přijelo nějaké auto. ,,Ahojkyyyy Mar!!" Z auta vyskočil Eliott a skočil mi kolem krku. Eliott vypadá jako Hugh Grant zamlada. Vážně.
Po chvíli už je tu skoro celá třída, což znamená 20 lidí. ,,Tak fajn! Jdeme do tý restaurace!" zakřičí svým velitelským hlasem Louis a jdeme do té restaurace.
Tam si sedneme ke stolům stolům a Louis řekne uvítací řeč o tom, že se máme bavit a vzpomínat a tak dále a tak dále. Ke stolu kde sedím přiběhne Camille. ,,Ahoj Mar! Tak se mi po tobě stýskalo. Škoda že když jsi byla v Oslu měla jsi tu nehodu a zrovna když ses probudila tak jsem jela za babičkou. Těsně před tím než ses probudila jsem nasedla do auta! To je takovej Pech!" ,,Ty bydlíš v Oslu? Kde pracuješ?" ,,V nemocnici na recepci. Víš je to celkem nuda. Až na to, když jsi tam byla ty. To tam přišli ti Norové a vydávali se za tvoje příbuzné! Johannes Dale si hrál na tvého bratrance, Tarjei Boe na Simona a Johannes Boe na Martina!" Vyprskla jsem smíchy. ,,Že mě to ani nepřekvapuje." ,,Jo a ještě Laegreid se vydával za tvého přítele!"
ČTEŠ
Biatlonová Láska
Hayran KurguJedena Francouzka, jeden Nor, jedna velká láska. Začalo to tím, že Martine Fourcade je trochu nešikovná a jednou vrazila do Sturly Holma Laegreida. Pozn. 1) Nemám instagram, takže nevím jak se tam biatlonisté jmenuji, ani jestli ho mají tak na to...